اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نیروی دریایی در خارگ

کارکنان نیروی دریایی ارتش با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند

همزمان با آغاز هفته نیروی دریایی در کشور، کارکنان نیروی دریایی ارتش خارگ با حضور در گلزار شهدای این جزیره، با آرمان‌های شهدا تجدیدمیثاق کردند.

کارکنان نیروی دریایی ارتش با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، همزمان با هفتم آذرماه سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش خارگ، با حضور در گلزار شهدای این جزیره با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند و با حضور پرشور خود یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با قرائت فاتحه و نثار گل ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بار دیگر با آرمان‌های والای جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم همچنین با حضور بر سر مزار سردار شهید شکرالله آباش، نخستین شهید جزیره خارگ و سومین شهید استان بوشهر، از رشادت‌ها و فداکاری‌های این سردار بزرگ تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام محمد مرادی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش خارگ، ضمن قدردانی از حضور شرکت‌کنندگان اظهار داشت: این شهیدان نقش بسزایی در پیروزی جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند و رشادت‌های شهدای نیروی دریایی موجب عدم ممانعت از صادرات نفت در آن زمان شد.

امام جمعه خارگ نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: این شهدا از جان خود برای ماندگاری کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشتند و اطاعات‌پذیری آنان از ولایت فقیه بود که آنان را به این مقام رساند.

حجت‌الاسلام موسی کمالی با اشاره به اینکه یک انقلاب برای رسیدن به عزت و سربلندی نیاز به از خود گذشتگی افراد دارد، افزود: شهدای ما چه در انقلاب، چه در دفاع مقدس و چه امروز که به دست وهابی‌های لبنان به عنوان کاردار فرهنگی کشور به شهادت می‌رسند، در این راه قدم برداشته‌اند و لذا ما در آن دنیا، در برابر این شهدا مسئولیم و باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

کمالی تصریح کرد: ما امروز تجدید پیمان خواهیم کرد با این شهیدان و خصوصاً شهید اباش که امروز سالگرد این سردار رشید نیز هست، که در راهی گام برداریم که شهدا قدم برداشتند و رهبرمان را تنها نخواهیم گذاشت و برای عزت و سربلندی کشور تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

انتهای پیام/66006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول