اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

اسماعیل‌پور را مصدوم تحویلمان دادند/ انتظار از گیتی‌پسند بالا است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تاکنون نتایج بدی نگرفته‌ایم، اما انتظار از گیتی‌پسند بالاتر از این است.

اسماعیل‌پور را مصدوم تحویلمان دادند/ انتظار از گیتی‌پسند بالا است

رضا لک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم به طور کامل در اختیارم نبود، تا بتوانم راجع به شرایطش صحبت کنم.

وی با بیان اینکه آقای اسماعیل‌پور را از تیم ملی مصدوم تحویل ما دادند، ادامه داد: پس از بازی با راه ساری تاکنون بازیکنانم را ندیده‌ام و تازه امروز با اضافه شدن ملی‌پوشان قصد داریم شرایط تیم و ملی‌پوشان را بررسی کنیم تا ببینیم چه وضعیتی دارند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در ادامه به بازی روز جمعه تیمش برابر شهید منصوری تصریح کرد: منصوری تیم خوبی است و از چند سال گذشته تاکنون نتایج خوبی گرفته است، به طور حتم دیدار سختی را برابر این تیم در پیش داریم و باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شهید منصوری در سال جاری نیز نتایج خوبی گرفته و من فکر می‌کنم که پس از سال‌ها فشار قهرمانی از روی این تیم برداشته شده است، البته نظرم این نیست که شهید منصوری نمی‌تواند قهرمان شود.

لک تاکید کرد: از ابتدای فصل با مشکلات بسیاری مانند مصدومیت بازیکنانمان مواجه شدیم و با توجه به تعداد بازیکنانی که در اختیار داشته‌ایم، فکر نمی‌کنم تاکنون نتایج بدی گرفته باشیم.

وی افزود: نتایج گیتی‌پسند بد نیست، اما توقع از این تیم بالاتر است و امیدوارم با شرایطی خوب کارهایمان را تداوم ببخشیم و بتوانیم جایگاهمان که همان صدر جدول است، را پس بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازیکنان گیتی‌پسند رکن اصلی تیم ملی هستند و در بازی نخست برابر روسیه چهار گل تیم ملی را بازیکنان ما به ثمر رساندند و این نشان‌دهنده این است که تیم ملی هم به بازیکنان ما احتیاج دارد.

انتهای پیام/63020/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول