اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتسال راه ساری:

راه‌ساری به تجربه بازیکنان گیتی‌پسند باخت/ نیم‌فصل دوم متحول می‌شویم

سرمربی تیم فوتسال راه ساری پس از شکست تیمش مقابل صنایع گیتی‌پسند اصفهان گفت: نتیجه بازی را به تجربه بالای بازیکنان گیتی‌پسند واگذار کردیم.

راه‌ساری به تجربه بازیکنان گیتی‌پسند باخت/ نیم‌فصل دوم متحول می‌شویم

ناصر صالح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تماشاگران در سالن بازی زیبا و پرگلی را شاهد بودند که بازیکنانم به دلیل بی‌تجربگی خودشان و در مقابل تجربه بازیکنان حریف نتیجه دیدار را واگذار کردند.

وی تصریح کرد: همان تعداد موقعیت گلی را که بازیکنان گیتی‌پسند داشتند بازیکنان ما نیز حتی بیشتر از آنها داشتند که فقط به تجربه و درایت بازیکنان حریف باختیم.

سرمربی راه ساری افزود: به هیچ عنوان بازیکنان دو تیم قابل قیاس با هم نیستند زیرا پنج بازیکن گیتی‌پسند ملی‌پوش ثابت تیم ملی و بازیکنان راه ساری نیز جوان و بومی بودند.

صالح گفت: با این باخت چیزی از ارزش‌های بازیکنان جوان تیمم کم نمی‌شود زیرا بازیکنانم تلاش خود کردند و در مقابل حریف فقط بدشانس بودند.

وی با تشکر از مسئولان و تماشاگران به دلیل تشویق تیم در سالن اظهار داشت: تمام امید ما به نیم فصل دوم است که فکر می‌کنم تیم راه ساری در نیم فصل دوم متحول شود.

به گزارش فارس، تیم راه ساری از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور 9 بر پنج در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری مغلوب مهمان خود صنایع گیتی پسند اصفهان شد.

راه ساری با پنج امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارد.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول