اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتسال راه ساری:

بازیکنان جوانم از گیتی‌پسند هراس ندارند

سرمربی تیم فوتسال راه ساری در آستانه بازی تیمش مقابل صنایع گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازیکنان جوانم از نام این تیم هیچ هراسی ندارند.

بازیکنان جوانم از گیتی‌پسند هراس ندارند

ناصر صالح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازی دو تیم راه ساری و گیتی‌پسند اصفهان همیشه در لیگ جذاب و پرگل بوده و به طور حتم بازی خوبی را از سوی بازیکنان دو تیم در سالن شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه تیم گیتی‌پسند با جذب بهترین بازیکنان ملی‌پوش از مدعیان قهرمانی این فصل است، افزود: در مدت یک ماهی که در خدمت بازیکنان راه ساری هستم این تیم جوان نیز به آمادگی خوبی رسیده است.

سرمربی فوتسال راه ساری در ادامه گفت: از تماشاگران محبوب ساروی می‌خواهم که برای تشویق تیم شهرشان در سالن حضور یابند تا با حضور هواداران انگیزه بازیکنان نیز دوچندان شود.

صالح تصریح کرد: بازیکنانم باید خیلی خوب ساختار دفاعی و هجومی را در زمین پیاده کنند تا بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم.

وی در پایان افزود: درست است که بازیکنان در 10 بازی گذشته به نتایج خوبی نرسیدند اما این اطمینان را به هواداران و مدیریت راه ساری می‌دهم که بتوانیم در نیم فصل دوم بهتر از گذشته کار کنیم.

تیم راه ساری از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا یکشنبه از ساعت 16 در سالن ورزشی سیدرسول حسینی میزبان صنایع گیتی‌پسند اصفهان است.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول