اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال کشور/

شکست پرگل راه ساری در برابر گیتی‌پسند اصفهان

تیم راه ساری در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مقابل مهمان خود صنایع گیتی‌پسند اصفهان شکست پرگلی را متحمل شد.

شکست پرگل راه ساری در برابر گیتی‌پسند اصفهان

به گزارش فارس از شهرستان ساری، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه یکشنبه سوم آذر دو تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان و راه ساری در حضور حدود 2 هزار تماشاگر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که در نهایت با برتری 9 بر پنج صنایع گیتی‌پسند اصفهان همراه بود.

در این بازی بازیکنان دو تیم بازی قابل قبولی را ارائه دادند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند که تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان از روی تجربه بازیکنانش به ویژه با هتریک مهدی جاوید که تنهایی زننده چهار گل تیمش بود، به سه امتیاز بازی دست یافت.

نیمه نخست که با چهار برد به نفع صنایع گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید مهدی جاوید، محمد طاهری، احمد اسماعیل‌پور و سجاد بندری برای گیتی‌پسند اصفهان و حسین مهدوی و حمید ره‌انجام برای راه ساری گلزنی کردند.

با شروع نیمه دوم باز هم شاگردان رضا لک در صنایع گیتی‌پسند اصفهان از خلاقیت و تجربه شان نهایت بهره را بردند و زدن پنج گل دیگر در برابر سه گل شاگردان ناصر صالح در راه ساری پیروزی را از آن خود کردند و با دست پر ساری را به مقصد اصفهان ترک کردند.

در نیمه دوم نیز مهدی جاوید سه‌بار، افشین کاظمی و سعید تقی‌زاده برای صنایع گیتی‌پسند اصفهان حمید سالاری، حمید راه‌انجام و گل به خودی افشین کاظمی زننده سه گل راه ساری بودند.

قضاوت این بازی که برعهده آقایان پژمان رضایی و علیرضا فولادی بود، که داور به حمید سالاری و احمد دست‌یاران از راه ساری و سجاد بندری از صنایع گیتی‌پسند اصفهان کارت زرد نشان داد.

به گزارش فارس، تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان با این پیروزی صاحب 24 امتیاز شد و همچنان پس از دبیری تبریز در رده دوم جدول و راه ساری نیز با پنج امتیاز در رده دوازدهم لیگ 14 تیمی جای دارند.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول