اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر مطرح کرد

بهبود وضعیت مبلمان شهری برای بهره‌برداری معلولان

مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر گفت: تمام اماکن عمومی، شهرها، ادارات و مبلمان شهری باید برای بهره‌برداری معلولان از فضای اجتماعی و امکانات رفاهی جامعه مناسب‌سازی شود.

بهبود وضعیت مبلمان شهری برای بهره‌برداری معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، معصومه حمایتی ظهر امروز در گردهمایی 150 تن از معلولان و مربیان آموزشگاه‌های استثنایی خورموج ـ‌ کنگان ـ‌ جم ـ کاکی ـ اهرم و دلوار که در منطقه تفریحی بنگه خورموج برگزار شد، گفت: معلولیت ناتوانی نیست و انسان دارای قدرتی است که حتی بدون پا قادر به فتح قلل بزرگ است.

مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر افزود: امسال شعار "موانع را از سر راه بردارید درها را باز کنید به سوی جامعه‌ای فراگیر" برای روز جهانی معلولین انتخاب شده و جامعه باید برای فعالیت‌های معلولان همه شرایط را فراهم کند.

وی اضافه کرد: تمام اماکن عمومی، شهرها، ادارات و مبلمان شهری باید برای بهره‎برداری معلولان از فضای اجتماعی و امکانات رفاهی جامعه مناسب‌سازی شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتی نیز گفت: افراد معلول هیچ تفاوتی با دیگران ندارند و باید از حقوق و امکاناتی برابر در تمام بخش‌ها بهره‌مند شوند.

عبدالمهدی نصیری ادامه داد: بسیاری از معلولان دارای توانمندی‌هایی هستند که سایر افراد از آن بی‎بهره‌اند و بنابراین باید فرصت بهره‌گیری از توانمندی‌ها و استعدادها فراهم شود.

اجرای بازی‌های مختلف، شعرخوانی، تلاوت قرآن و اجرای سرود برنامه‌های اجرا شده در این گردهمایی بود.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول