اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

معلولان از تسهیلات خود اشتغالی بهره‌مند می‌شوند

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: معلولان به منظور توانمندسازی، از تسهیلات خود اشتغالی بهره‌مند می‌شوند.

معلولان از تسهیلات خود اشتغالی بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی واحدی صبح امروز در بازدید از مرکز توانبخشی معلولان فجر با اشاره به اینکه 160 هزار معلول در مازندران وجود دارد که پنج هزار و 400 معلول در شهرستان آمل زندگی می‌کنند، بیان داشت: این معلولان نیاز به حمایت و اقدامات خیرخواهانه دارند.

وی با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست، افزود: باید با این خانواده‌های معلولان مانوس بود تا بدانیم چه رنج‌ها و شادی‌هایی دارند.

این مسئول با اعلام اینکه هر امری نشانه‌هایی دارد و وجود معلولان نیز نشانه‌هایی برای بندگان خداست تا قدر عافیت دانسته و شکرگزار باشند، تصریح کرد: باید به این افراد خدمات ویژه داده شود و به آنان رسیدگی کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه در میان معلولان افراد توانمندی وجود دارد، افزود: شناسایی آنها و رسیدگی به این قشر سبب کشف استعدادها و توانایی‌های آنها می‌شود.

واحدی با بیان اینکه از هیچ کمکی به خانواده‌های این معلولان دریغ نمی‌کنیم از پرداخت وام خود اشتغالی به خانواده‌های معلولان خبر داد و یادآور شد: خانواده‌های معلول قسمتی از سرمایه شهرستان‌ها هستند.

به گزارش فارس، در این بازدید شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس اداره بهزیستی آمل حضور داشتند و از بخش‌های مختلف این مرکز هیئت امنایی بازدید کردند.

انتهای‌پیام/86011/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول