اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در بسیج سازندگی موج می‌زند

فرماندار بردسکن گفت: بسیج سازندگی عزم و اراده جدی در خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی دارد و این مهم در فعالیت‌های آنان به وضوح دیده می‌شود.

خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در بسیج سازندگی موج می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، با توجه به واقع شدن دهستان درونه در حاشیه محور ترانزیتی هشت استان کشور، در یک اقدام ضربتی برخلاف اینکه هیچ اعتباری برای ساخت نمازخانه تخصیص نیافته بود، با کمک خیرین، بسیج سازندگی و نماینده قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء سپاه کشور در کمتر از چهار ماه ساخته و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار بردسکن صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح این مسجد گفت: یکی از آرزوهای دیرینه مسئولان شهرستان احداث این مهم  بود که بسیج سازندگی به عنوان مجری طرح توانست با کمک خیرین و مؤسسه نور وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء این مجموعه را ظرف مدت چهار ماه تکمیل کند.

محمد اسماعیل یعقوب‌زاده ضمن قدردانی از کمک خوب خیرین و قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء سپاه کشور افزود: بسیج سازندگی عزم و اراده جدی در خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی دارد.

وی ساخت این نمازخانه را به عنوان یک کار ماندگار در تاریخ شهرستان بردسکن دانست و گفت: عزم و اراده همه دستگاه‌ها و مجموعه مجمع خیرین سلامت شهرستان باعث شد بدون هیچ‌گونه کمک دولتی این نمازخانه احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

در ادامه این مراسم علی محبی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن افزود: نمازخانه بین راهی علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) در سه راهی درونه با زیربنای 130 متر مربع ظرف مدت چهار ماه ساخته شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت این مجموعه که شامل نمازخانه برادران و خواهران، سرویس بهداشتی است را بالغ بر 900 میلیون ریال اعلام کرد.

در مراسم افتتاح از این نمازخانه امام جمعه، نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان و خیرین حضور داشتند.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول