اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

اختصاص 125 میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری در جریان بازدید از پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری از اختصاص 125 میلیارد ریال به این پروژه خبر داد.

اختصاص 125 میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی پیش از ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی احداث پروژه راه آهن این استان، اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری از معدود استان‌های کشور است که از تمام موهبت‌های الهی برخوردار است.

وی از اختصاص 125 میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه آهن این استان خبر داد و گفت: پروژه راه آهن در مسیر مبارکه ـ سفیددشت ـ شهرکرد واقع شده است که تاکنون افزون بر 80 میلیارد ریال در راستای ساخت این پروژه ریلی هزینه شده است.

سلیمانی‌دشتکی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های عمرانی این استان تأکید کرد و گفت: تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی استان مسیر توسعه استان را هموارتر خواهد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار مشارکت بخش خصوصی در تکمیل این پروژه‌های عمرانی این استان شد و گفت: با مشارکت بخش خصوصی روند توسعه استان شتاب افزون‌تری خواهد گرفت.

به گزارش فارس؛ استاندار چهارمحال و بختیاری امروز به همراه جمعی از مسئولان استانی از بخشی از پروژه‌های عمرانی این استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول