اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر دوگنبدان خبر داد

اختصاص 70 درصد اعتبارات بافت فرسوده کهگیلویه و بویراحمد به گچساران

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: افزون بر 70 درصد اعتبارات بافت فرسوده کهگیلویه و بویراحمد به بافت فرسوده شهری گچساران اختصاص یافته است.

اختصاص 70 درصد اعتبارات بافت فرسوده کهگیلویه و بویراحمد به گچساران

محمود اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به مشکل اشتغال در گچساران و آمار بیکاری بالای این شهرستان، ترغیب سرمایه‌گذاران شهر دوگنبدان برای سرمایه‌گذاری در راستای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال از برنامه‌های شورای اسلامی شهر دوگنبدان است.

وی با اشاره به برخی حفاری‌های صورت گرفته در سطح شهر دوگنبدان افزود: برخی از ادارات حفار بعد از عملیات حفاری، نسبت به پرکردن حفاری‌های انجام شده تعلل می‌کنند که این امر سبب ایجاد چهره‌ای نامطلوب و زشت از منظر شهری می‌شوند.

جمع‌آوری نخاله‌ها و پرکردن حفاری‌ها شرط صدور مجوز حفاری است

اسدپور تصریح کرد: به اطلاع ادارات و دستگاه‌های که عملیات حفاری، بخشی از برنامه‌های اجرایی این ادارات است، می‌رسانیم در صورتی مجوز حفاری از طریق مسئول تهیه و تدوین حفاری‌های شورای اسلامی صادر می‌شود که در زمینه جمع‌آوری مصالح و پرکردن حفاری‌ها قول مساعد داده و به سرعت بعد از حفاری نسبت به پرکردن اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به لزوم آسفالت بخش‌های زیادی از خیابان‌های شهر دوگنبدان گفت: آسفالت قسمت‌های مختلف دوگنبدان در دستور کار ادارات بوده اما از مسئولان به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری در زمینه تهیه قیر به قیمت ارزان هستیم.

نبود قیر ارزان مانع آسفالت مطلوب خیابان‌های شهر شده است

اسدپور با بیان اینکه قیمت هر تن قیر افزون بر 17 میلیون ریال است، یادآور شد: اگر قصد داشته باشیم؛ با این قیمت تمامی خیابان‌های دوگنبدان را آسفالت کنیم با مشکل مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به عملیات فرضی آتش‌سوزی در گچساران اظهار کرد: در یک آتش‌سوزی فرضی که در راستای آمادگی‌آزمایی ادارات گچساران برگزار شد، پرسنل آتش‌نشانی در مدت زمان سه دقیقه خود را به محل حادثه رساندند.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان ادامه داد: اما چند اداره دیرتر به آن حادثه رسیدند که لازم است ادارات امدادرسان از جمله آتش‌نشانی، هلال احمر، اتفاقات آب و برق و دیگر ادارات در تمام مدت 24 ساعت شبانه‌روز آمادگی لازم را داشته باشند.

اسدپور ضمن تأکید بر لزوم تسریع در روند ساماندهی بافت فرسوده دوگنبدان و با بیان این‌که مدیریت بافت فرسوده دوگنبدان در ساختمان قدیم مسکن و شهرسازی مستقر شده است، خاطرنشان کرد: اعتبارات خوبی در زمینه بافت فرسوده در سطح کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده که 70 درصد این اعتبارات به بافت فرسوده دوگنبدان اختصاص یافته است.

این مسئول در شورای اسلامی شهر دوگنبدان ادامه داد: افزون بر 165 هکتار از شهر دوگنبدان با آمار یک‌هزار و 300 واحد مسکونی در بافت فرسوده قرار دارد.

انتهای پیام/82014/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول