اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

منابع و اعتبارات وزارت ورزش با پروژه‌ها همخوانی ندارد / نگاه به ورزش باید عادلانه باشد

وزیر ورزش و جوانان بر توجه و نگاه عادلانه در ورزش کشور تاکید کرد و گفت: با وضعیت فعلی، منابع مالی دولت و اعتبارات وزارت ورزش با نیاز ما برای پروژه‌های ورزشی همخوانی ندارد.

منابع و اعتبارات وزارت ورزش با پروژه‌ها همخوانی ندارد / نگاه به ورزش باید عادلانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمد گودرزی ظهر  امروز در نشست با هیئت‌های ورزشی شهرستان ملایر با بیان اینکه امروز ورزش در کشور نگاه ویژه می‌طلبد، اظهار داشت: خوشبختانه رویکرد دولت یازدهم در امر ورزش مطلوب بوده و شخص رئیس جمهور نیز به این امر توجه ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این وزارت‌خانه علاوه بر تلاش در عرصه توسعه ورزش کشور باید به امور دیگر جوانان نیز توجه داشت، افزود: تصمیم‌گیری در همه امور ورزشی و مرتبط با جوانان این مسئولیت را وزارت‌خانه را بسیار با اهمیت کرده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود به ملایری بودن خود افتخار کرد و گفت: البته به به این معنای نیست که نگاهمان منطقه‌ای باشد و  به همه مردم ایران توجه داریم و نگاه به ورزش کشور باید عادلانه و یکسان و همراه با عدالت در همه زمینه‌ها در نظر گرفته شود.

وی سپس با اشاره به به دوره‌های قبل در حوزه ورزش کشور یادآور شد: در دوره‌های گذشته 3 هزار و 500 پروژه در بخش‌های مختلف ورزشی کلنگ‌زنی شده که برای برای اتمام این پروژه‌ها 6 هزار میلیارد تومان نیاز است.

گودرزی تصریح کرد: با توجه به منابع مالی دولت و اعتبارات وزارت ورزش اتمام این پروژه‌ها نیاز به دارد که وضعیت فعلی وزارت‌خانه همخوانی ندارد.

وی بیان کرد: کمبود اعتبارات در ورزش یک مشکل کلی است و با توجه به تعهداتی که در این پروژه‌ها داده شده نیازمند اصلاح هستیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در این زمینه اتکا به اعتبارات دولتی جوابگو نیست و تلاش بر این است تا بتوانیم از منابع دستگاه‌های دیگر از جمله شهرداری، کمک خیرین و... استفاده شود.

وی سپس به برخی مسائل حاشیه‌ای در ورزش اشاره کرد و گفت: رفتارهای غیر ورزشی در بین برخی ورزشکاران باعث می‌شود ورزش کشور دچار آسیب شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: توجه به برخی مسائل از جمله پول و تشویق کردن به امر ورزش به عنوان یک حرفه درآمدزا پسندیده نیست و در این زمینه نیازمند اصلاح ساختار در ورزش هستیم.

وی اخلاق‌مداری را اولویت نخست کار در ورزش دانست و اضافه کرد: باید با موانع و کارشکنی‌ها برخورد و اخلاق در چهار چوب قانون رعایت شود.

وزیر ورزش و جوانان توسعه ورزش کشور را باعث از بین رفتن مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و افزود: با توسعه ورزش می‌توان از مسائلی چون فساد و اعتیاد جلوگیری کرد.

وی با بیان این که هدف ما باید کار باشد و فقط شعار ندهیم، یادآور شد: عمل به وظایف باعث توسعه کشور خواهد شد.

گودرزی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ملایر شهرستانی فرهنگی با مردمی فرهیخته است، خاطرنشان کرد: در همه زمینه‌ها باید برای توسعه این شهرستان تلاش شود.

وی در پایان بر توسعه ورزش شهرستان ملایر، اتمام طرح‌های نیمه تمام و جدیت در توسعه ورزش قهرمانی تأکید کرد.

انتهای  پیام/89013/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول