اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت عمران دانشگاه آزاد اسلامی:

الگوی معماری اسلامی ایرانی در دانشگاه آزاد استارت می‌خورد

معاونت عمران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: الگوی معماری اسلامی ایرانی در دانشگاه آزاد استارت می‌خورد.

الگوی معماری اسلامی ایرانی در دانشگاه آزاد استارت می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز محسن هاشمی که برای بازدید از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و دیدار با امام جمعه این شهر به ورامین سفر کرده بود، اظهار داشت: بحث اجرای ساخت و سازها بر اساس الگوی معماری اسلامی ایرانی از ابتدا مطرح بوده اما اخیرا میرزاده یک دستور بلند بالا روی یک صفحه به خط خودشان برای من نوشتند که این امر پیگیری شود.

معاونت عمران دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ما باید یک مشاوری بگیریم که الزامات ساخت و ساز با هدف معماری اسلامی ایرانی را کاملا استخراج کند و ما این الزامات را به همه واحدها ابلاغ کنیم و آنها این الزامات را رعایت کنند.

این مسئول عنوان کرد: بحث معماری اسلامی ایرانی الان مدت‌ها است که در کشور مطرح شده اما متاسفانه نه وزارت مسکن و شهرسازی، نه شهرداری‌ها و مقررات ملی ساختمان و همه کسانی که دست‌اندرکار این امر هستند یک الگو یا معیارهای دقیقی را اعلام نکردند، همه سردرگم هستند و نمی‌دانند این معماری دقیقا چیست.

هاشمی در پایان اضافه کرد: من دیدم حتی برخی شهرداری‌ها مقرراتی را هم در این زمینه اجرا کردند ولی هنوز نتیجه‌اش بیرون نیامده اما ما امیدواریم در دانشگاه آزاد با کمک دانشکده‌های معماری این الگو در کشور استارت بخورد و به یک نتیجه مثبت برسیم بعد بتوانیم بگوییم چه خواهد شد.

انتهای پیام/2462/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول