اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور

تیم بسکتبال هفت الماس قزوین به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود

تیم هفت الماس قزوین در ادامه مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم دانشگاه آزاد می‌رود.

تیم بسکتبال هفت الماس قزوین به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم بسکتبال هفت الماس قزوین در چارچوب هفته ششم دور رفت مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت 16 امروز در تهران میهمان تیم دانشگاه آزاد است.

تیم بسکتبال هفت الماس قزوین که نخستین فصل حضور خود را در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، از دیدارهای قبلی خود صاحب یک پیروزی و چهار شکست شده است و هم‌اکنون با شش امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد حریف امروز هفت الماس، دیدارهای قبلی خود را با کسب چهار پیروزی و یک شکست پشت سر گذاشته است و در حال حاضر با 9 امتیاز پس از مهرام تهران مکان دوم جدول را در اختیار خود دارد.

تیم بسکتبال هفت الماس قزوین در دیدارهای قبلی خود به ترتیب مقابل تیم‌های رشد دانه گرگان، مهرام تهران، همیاری زنجان، پتروشیمی بندر امام و استقلال زرین قشم به یک پیروزی و چهار شکست دست پیدا کرده است.

سرمربی تیم هفت الماس قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه هفت الماس به تیمی قابل احترام در لیگ برتر بسکتبال تبدیل شده است، اظهار داشت: تیمش با وجود تازه وارد بودن به خاطر نمایش خوب در لیگ برتر به تیمی قابل احترام در این رقابت‌ها تبدیل شده است.

محمدرضا اسلامی با اشاره به اینکه با هزینه کم و تیمی جوان در لیگ برتر حاضر شده‌ایم ولی با این وجود بازی‌های خوبی را انجام داده و حریفان خود را به تحسین واداشته‌ایم، افزود: در همه دیدارهای خود رقابت نزدیکی را با حریفان برگزار کرده‌ایم که حتی در دیدار با تیم‌های همیاری زنجان و استقلال قشم هم می‌توانستیم برنده میدان باشیم که البته به خاطر کم‌تجربگی و جوانی بازیکنان شکست خوردیم.

وی بیان کرد: تیم‌هایی مانند دانشگاه آزاد و مهران تیم خود را برای قهرمانی بسته‌اند و تیم تکماش تیمی است که به دنبال این است تا بازی‌های درخور توجهی را با توجه به بضاعت مالی خود مقابل رقیبان انجام دهد.

وی با تمجید از مسئولان باشگاه هفت الماس و هیئت بسکتبال قزوین، گفت: هیچ کم و کسری نداریم و همه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای پیشبرد فعالیت‌های تیم مهیا است و تمام تماشاگران و مسئولان، رسانه‌ها، هیئت و باشگاه برای نتیجه‌گیری هفت الماس تلاش می‌کنند که این موضوع جای خوشحالی دارد.

این مربی تیمش را دارای روند روبه رشد دانست و افزود: کم کم به شرایط ایده‌آل خود نزدیک می‌شویم و به سمت جایگاهی که شایسته آن هستیم، حرکت می‌کنیم.

گفتنی‌است؛ تیم هفت الماس قزوین امسال نخستین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند.

رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول