اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس:

بودجه امسال با نواقص کمتری به تصویب می‌رسد

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه به موقع لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس زمینه‌ای برای رفع نواقص این لایحه و تصویب آن در مجلس است .

بودجه امسال با نواقص کمتری به تصویب می‌رسد

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اصفهان اظهار کرد: اینکه دولت بنا دارد لایحه بودجه سال 93 را سر وقت به مجلس ارائه نماید، جای تشکر دارد و نشان می‌دهد دولت بنای همکاری با مجلس را گذاشته که این موضوع در راستای رفع مشکلات مردم تأثیر بسزایی دارد.

وی اظهار کرد: در شرایطی که بودجه سر وقت به مجلس ارسال شود، فرصت کافی برای تصویب آن و رفع معایب و نواقص آن وجود دارد.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان اصفهان یک استان ویژه است که به دلیل ظرفیت‌های خاص فرهنگی، تاریخی، علمی، صنعتی، تنوع قومی - فرهنگی و حتی جغرافیایی باید مورد توجه خاص قرار گیرد .

وی افزود: استان اصفهان از حیث برخی درآمدها در رده دوم کشور قرار دارد، اما در بحث اعتبارات بودجه‌ای در ردیف بیست و نهم و یا سی‌ام کشور قرار دارد و این نشان می‌دهد در تقسیم بودجه به استان اصفهان بی‌عدالتی صورت گرفته است.

اسفنانی ادامه داد: آنچه که استحقاق استان اصفهان باشد و پرداخت نشود، سبب می‌شود تا دستگاه‌های اجرایی مجبور شوند برخی از اقدامات خود را متوقف کنند و یا آن را محدود نمایند که ضرر آن متوجه مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: در این زمینه گذشتگان بی‌تقصیر نبوده‌اند و حالا باید پاسخ این سئوال را بدهند که وقتی یک استان می‌توانست تا این حد درآمدزایی داشته باشد، چرا در جذب سرمایه‌های ملی ضعیف عمل کرده‌اند.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی جلساتی که سال گذشته با رئیس مجلس، رئیس‌جمهور سابق و رئیس‌جمهور فعلی داشته‌ایم این موضوع را اعلام کردیم و آقای روحانی نیز قول بررسی داده‌اند.

وی تصریح کرد: امیدواریم نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی بتوانند در کمیسیون بودجه و تلفیق حضوری فعال داشته باشند و پیشنهاد‌هایی را در زمینه تغییر برخی ردیف‌ها و اقداماتی در راستای افزایش اعتبارات استانی داشته باشند.

انتهای پیام/2301/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول