اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر زاهدان:

وصول 42 درصد از بودجه پیش‌بینی شده شهرداری اصلاً رضایت‌بخش نیست

عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر گفت: وصول 42 درصد از بودجه پیش‌بینی شده شهرداری اصلاً رضایت بخش نیست و نمی‌توان با این درآمد کم خدمات مورد نیاز شهر و شهروندان را ارائه داد.

وصول 42 درصد از بودجه پیش‌بینی شده شهرداری اصلاً رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، محمود گمشادزهی اظهار داشت: اعتماد سازی و توجه به نسل جوان مورد توجه اعضای شورا در این دوره قرار دارد لذا در نظر داریم با برنامه ریزی‌های انجام شده کاری کنیم تا در این مسیر حس اعتماد مردم به مسئولان را افزایش دهیم و در واقع با اعتماد به نسل جوان و قرار گرفتن در کنار آنان، انجام امور را به این قشر پر انرژی بسپاریم.

وی با تاکید بر انجام امور توسط متخصصین گفت: خوشبختانه در شورای دوره چهارم افراد جوان، متخصص و کارآمدی حضور دارند که می توان با اعتماد به آنها در عملی کردن برنامه‌های مد نظرمان گام‌های موثری را برداریم.  

عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری افزود: باید از طریق مدارس، آموزش و پرورش و توسعه ی اماکن ورزشی در نقاط مختلف نسبت به استعداد یابی و شناسایی نخبگان ورزشی در بین جوانان این منطقه اقدام کنیم تا در آینده بتوانیم از جوانان بومی استان در تیمهای ورزشی در سطوح و رده های مختلف استفاده کنیم .

گمشادزهی با انتقاد از تحقق فقط 42 درصد از بودجه ی سال 1392 شهرداری گفت: وصول این مقدار از بودجه ی پیش بینی شده اصلاً رضایت بخش نیست و نمی توان با این درآمد کم خدمات مورد نیاز شهر و شهروندان را ارائه داد و از طرفی بسته بودن بودجه سال 92، عدم حضور شهردار جدید در زاهدان و همچنین عدم وجود منابع درآمدی پایدار در شهرداری مزید بر علت و باعث بروز مشکلاتی در امر پیشرفت برنامه ها در سطوح مختلف شده است.

عضو کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر اذعان داشت: برای بودجه سال 1393 شهرداری رویکردهای مختلفی را برای سوق دادن شهرداری به سمت کسب منابع درآمدی پایدار مد نظر قرار دادیم که در این میان به استفاده از همکاری بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران در بخشهای مختلف بصورت ویژه ای توجه شده است.

وی به اجرای آزمایشی طرح بتن غلتکی به جای آسفالت اشاره و متذکر شد: با توجه به تحقیقات بعمل آمده و استفاده از مشاوره‌های متخصصین و پژوهشگران این عرصه سرانجام این طرح بصورت آزمایشی در یکی از نقاط شهر زاهدان اجرا شد و خوشبختانه با نتایج دلخواه ما همراه بود و با توجه به نتایج بدست آمده و هزینه بسیار پائینی که اجرای این طرح در مقابل آسفالت دارد و از طرفی در دسترس بودن مواد اولیه آن موجب شده تا موضوع استفاده از بتن غلتکی بصورت جدی در دستور کار ما قرار گیرد.

انتهای پیام/75005/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول