اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / استاندار مازندران:

بودجه کنگره ابن‌شهرآشوب پرداخت می‌شود

استاندار مازندران گفت: هر قولی درباره بودجه کنگره ابن‌شهرآشوب داده بودیم عمل می‌کنیم.

بودجه کنگره ابن‌شهرآشوب پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار سه‌شنبه‌شب در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی علامه ابن‌شهرآشوب ساروی در بیت نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: برگزاری کنگره ابن‌شهرآشوب در شهر، استان، کشور و به تبع بین‌المللی بودن در برخی مجامع شرایط خاصی به وجود آورد و جایگاه این عالم وارسته شناخته شد.وی با بیان اینکه مردم عادی در جریان موضوع قرار گرفتند، افزود: خواص نسبت به ابن‌شهرآشوب شناخت داشتند و فرصتی فراهم شد تا مردم با آثار و تالیفات ابن‌شهرآشوب آشنا شوند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: هر قولی درباره بودجه کنگره داده بودیم عمل می‌کنیم.

* انتشار 2500 خبر از کنگره ابن‌شهرآشوب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد  اسلامی مازندران نیز در این نشست بیان داشت: کتاب المناقب ابن‌شهرآشوب بعد از 800 سال ترجمه شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی گفت: از کنگره ابن‌شهرآشوب 950 دقیقه خبر، فیلم و مستند پخش شد و رسانه‌های مکتوب و مجازی 2 هزار و 500 خبر منتشر کردند.

به گزارش فارس، در حالی که رسانه‌های مازندران در دو روز برگزاری این کنگره در استان با تنگناهایی برای ارسال خبر مواجه بودند و به سختی توانستند اخبار کنگره را مخابره کنند، اینترنت و تلفن در محل برگزاری کنگره در در ساری قطع بود.

اجازه استفاده از تلفن‌های همراه هم به خبرنگاران در  سالن اصلی همایش هم وجود نداشت.

با همه این سختی‌ها خبر روی زمین نماند اما مانند همیشه در مراسم تجلیل نامی از رسانه‌های مکتوب و مجازی برده نشد و تجلیل از این رسانه‌ها هم به تجلیل‌هایی پیوست که هیچ‌ وقت انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/86007/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول