اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

توسعه پایدار نظرآباد نیازمند روحیه تعامل و همکاری است

فرماندار نظرآباد گفت: دستیابی به توسعه پایدار در این شهرستان نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولان با مردم به ویژه نخبگان است.

توسعه پایدار نظرآباد نیازمند روحیه تعامل و همکاری است

شهریار آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: این شهرستان دارای پتانسیل‌ها و توانمندی‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله نیروی متخصص و جوان، مراکز صنعتی و تولیدی و بالاخره اراضی کشاورزی و باغی است.

وی تصریح کرد: برای بهره‌مندی صحیح از این توانمندی‌ها نیازمند تدوین و اجرای برنامه‌های کارشناسی و علمی هستیم و خوشبختانه این مهم در شهرستان نظرآباد در مدیریت جدید مورد تاکید ویژه دستگاه‌های اجرایی و از جمله فرمانداری قرار دارد.

فرماندار نظرآباد گفت: در گام نخست برای تبدیل توانمندی‌های بالقوه شهرستان به بالفعل برنامه‌ریزی کارشناسی و علمی صورت می‌گیرد و تلاش می‌کنیم با استفاده از منابع، امکانات و اعتبارات ملی و استانی این توانمندی‌ها را در جهت خدمت به مردم و دستیابی به توسعه پایدار به کار اندازیم.

* بهره‌مندی از نظرات نخبگان نظرآباد در تدوین و اجرای برنامه‌های عمرانی

این مسئول افزود: دولت تدبیر و امید برای توسعه شهرستان نظرآباد برنامه‌های ویژه‌ای دارد و در گام نخست در تلاش هستیم تا ظرفیت‌های موجود در نظرآباد به ویژه در حوزه صنعتی و کشاورزی و تولید محصولات زراعی و باغی و دامی را به درستی راهبری و با تبدیل توانمندی‌های بالایی که در سطح شهرستان وجود دارد از حالت بالقوه به بالفعل، شرایط توسعه و پیشرفت شهرستان را بیش از پیش فراهم کنیم.

آقایی ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های شهروندان نظرآباد به ویژه نخبگان، دانشگاهیان و مدیران با تجربه است و به طور قطع با استفاده از این نظرات تلاش می‌کنیم که زیرساخت‌های لازم برای توسعه همه جانبه این شهرستان را فراهم کنیم.

* همه باید برای توسعه نظرآباد همکاری و تعامل داشته باشند

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز نمی‌توان بدون بهره‌مندی و در نظر گرفتن توان همه بخش‌ها به ویژه بخش خصوصی به توسعه پایدار دست یافت، گفت: ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت بخش خصوصی و نخبگان شهرستان از جمله اولویت‌های فرمانداری است.

فرماندار نظرآباد تاکید کرد: برای تحقق اهداف توسعه‌ای دولت در نظرآباد، همه باید با همدلی و تعامل کارها را به پیش ببریم و فرمانداری تلاش می‌کند میان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف و همچنین بخش خصوصی تعاملی سازنده برقرار کند.

این مسئول گفت: تحقق این مهم نیازمند ترویج فرهنگ همکاری و تعامل است و در این زمینه انتظار داریم رسانه‌ها نیز با نگاهی مصلحانه، مدیران اجرایی شهرستان را در اجرا و تحقق برنامه‌ها یاری کنند.

آقایی تاکید کرد: در این راستا فرمانداری نظرآباد بر تعامل و همکاری با امام جمعه حجت‌الاسلام علی‌اکبر وثوقی و همچنین حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید داشته و به طور قطع از راهنمایی‌ها و مشورت‌های آنان در اجرای برنامه‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: لازم است یک تشکر ویژه از امام جمعه محترم داشته باشم که در ابتدای کار حمایت‌های خوبی از مدیریت جدید فرمانداری نظرآباد داشته و مطمئن هستیم که در آینده نیز از حمایت‌های ایشان در اجرای برنامه‌ها و خدمت به مردم بیشترین بهره‌ را خواهیم برد.

این مسئول بیان داشت: برای اجرای برنامه‌های کلان و دست‌یابی به توسعه پایدار نیازمند همکاری مدیران دستگاه‌های مختلف هستیم و در این مسیر به عنوان نماینده عالی دولت از یک سو از دستگاه‌های اجرایی و مدیران نظرآباد انتظار داریم که تمام توان خود را در خدمت‌رسانی به مردم و اجرای برنامه‌های دولت به کار بسته و از سوی دیگر فرمانداری در این مسیر ضمن ارائه حمایت‌های لازم، بر عملکرد آنها به صورت مستمر و دقیق نظارت خواهد کرد.

* فرمانداری نظرآباد از نقد مصلحانه استقبال می‌کند

فرماندار نظرآباد تاکید کرد: رئیس جمهوری و مدیران ارشد استانداری البرز بارها تاکید کرده‌اند که خود را بی‌نیاز از نقد نمی‌دانند و مدیریت فرمانداری این شهرستان نیز در اجرای برنامه‌ها از نقد مصلحانه به ویژه انتقادهای رسانه‌ها استقبال خواهد کرد.

آقایی متذکر شد: این انتظار وجود دارد که رسانه‌ها در انتقادها و نقادی‌ها، شرایط موجود، کمبودها و کاستی‌های برجای مانده از گذشته، توان مدیریتی و بالاخره منافع مردم را لحاظ کنند و مطمئن هستیم که انتقادهایی که در این چارچوب مطرح می‌شود، بیشترین کمک را به توسعه شهرستان نظرآباد خواهد کرد.

وی در پایان اذعان داشت: مدیران شهرستان باید همراه و همگام با دولت خود را خادم مردم بدانند و مردم مطمئن باشند که به عنوان خدمت‌گذار مردم شهیدپرور و ولایی این شهرستان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و برآورده کردن نیازهای آنها انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/2302/ن40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول