اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس تاکید کرد

لزوم داشتن تعامل در مدیریت شهری

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: تدبیر و تعامل در مدیریت شهری می‌تواند کمک شایانی به شهرداری و شورای اسلامی کند تا در محیطی آرام به مردم خدمت کنند.

لزوم داشتن تعامل در مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حمید کشتکار عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لامرد اظهار داشت: شهر لامرد پیشرفت چشم‌گیری داشته که نتیجه تلاش‌های گذشته مسئولان مدیریت شهری به ویژه شهردار و شورای اسلامی دوره سوم است.

وی افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک لامرد، آینده بسیار خوبی در انتظار این شهر است که جز با وحدت و همدلی میسر نخواهد شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس خاطرنشان کرد: هر مسئولی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی بر عهده می‌گیرد به قصد خدمت و خدمتگزاری است حتی اگر در دوران خدمتگزاری خود دچار خطاهایی شود.

کشتکار با بیان اینکه کارهای جمعی می‌تواند سریع‌تر ما را به هدف برساند بیان داشت: شهرداری وظایف و مسئولیتش متناسب با اختیارت آن نیست و نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: تدبیر و تعامل در مدیریت شهری می‌تواند کمک شایانی به شهرداری و شورای اسلامی کند تا در محیطی آرام به مردم خدمت کنند.

این مسئول ادامه داد: اگر شهرداری و شورای اسلامی بر مبنای قانون حرکت کنند از شهروندان نیز می‌توانیم توقع داشته باشیم که بر اساس قانون حرکت کنند.

کشتکار در همین زمینه خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با نگاه عدالت‌گستر و فارغ از هرگونه تبعیض باید زمینه آرامش و آسایش تمام شهروندان را فراهم کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس اضافه کرد: شورای اسلامی برنامه‌محوری را در دستور کار خود قرار دهد و برای چهار سال آینده برنامه داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: چهار سال آینده نیز مردم خواهند دید که ما چه خدمات مهمی برای آنان انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول