اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شهربابک:

تعامل شهرداری و شورا عامل پیشرفت است

رئیس شورای شهر شهربابک‌ گفت: شورای شهر و شهرداری تعامل بسیار خوبی با هم دارند و این تعامل پیشرفت شهربابک را به‌ دنبال دارد.

تعامل شهرداری و شورا عامل پیشرفت است

محمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: شورای چهارم شهرستان شهربابک از نظر تخصص، اتفاق نظر، وحدت و انسجام‌ از سه شورای گذشته برتر است و تا‌کنون در تمام‌ زمینه‌ها ‌اعضای شورا وحدت داشته و دارند در واقع شورای چهارم ترکیب مناسبی برای ادامه کار دارد.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به خواسته ‌مردم مهمترین برنامه شورای شهر است، تصریح کرد: ‌داشتن یک شهر با امکانات مناسب و در خور مردم و هویت بخشی به تمام‌‌ امور شهری و شهرسازی و حاکمیت یک دیدگاه فرهنگی به شهرستان خواسته مردم است.

رئیس شورای شهر شهربابک یکی از اصول شورای چهارم را مشورت با افراد صاحب‌نظر در شهر دانست و گفت: ‌در این راستا با تشکیل کمیسیون‌های مختلف از افراد صاحب‌نظر در شهرستان برای حضور در این کمیسیون‌ها دعوت می‌شود و علاوه بر این برای فراهم شدن مشارکت بیشتر مردم در شورا با شکل گرفتن همیار محله در سطح شهرستان این امر انجام می‌شود تا زمینه مشارکت تمام مردم در محله‌های مختلف در شورا فراهم شود.

محمودی تعامل میان شورای شهر و شهرداری را بسیار ارزنده عنوان کرد و ابراز داشت: شورای شهر و شهرداری تعامل بسیار خوبی با هم دارند به‌ طوری‌ که ‌شهردار و یا کارشناسان شهرداری در جلسات شورای شهر حضور پیدا می‌کنند و همین امر موجب می‌شود تا کارکنان‌ شهرداری با شور و نشاطی مضاعف پیگیر امور مربوطه باشند و به این نتیجه رسیدند که برای خدمت به مردم دلیلی برای اختلاف وجود ندارد.

انتهای پیام/80023/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول