اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دکتر روحانی تاکید کرد

اعلام آمادگی قدرت‌های دنیا برای تعامل با ایران

رئیس جمهور ایران از آمادگی کشورهای بزرگ دنیا برای تعامل با ایران خبر داد.

اعلام آمادگی قدرت‌های دنیا برای تعامل با ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، دکتر حسن روحانی شامگاه شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه کشور در مسیر توسعه قرار گرفته است، اظهار داشت: همانطور که در گزارش 100 روزه گفتم با مشکلات زیادی مواجه هستیم اما این مشکلات را از پیش پای مردم بر می‌داریم و کشور را گام به گام در مسیر توسعه قرار می‌دهیم.

وی افزود: فضای بین‌المللی بنا بود نسبت به گذشته فضای آرام‌تری باشد تا ما بتوانیم در این فضای آرام برای توسعه کشور گام‌های بلند‌تری برداریم و امروز فضای بین‌المللی برای ما از دیروز آرام‌تر است.

رئیس جمهور ابراز داشت: البته این به معنای این نیست که دشمنان ما از دشمنی دست برداشته‌اند؛ بلکه شرایط دنیا نسبت به ایران کاملاً عوض شده است.

روحانی با اشاره به اعتراف شش قدرت بزرگ به حقوق هسته‌ای ایران گفت: دنیا امروز نسبت به جمهوری اسلامی ایران با یک دید دیگری به این کشور نگاه می‌کند.

وی گفت: حضور مردم در انتخابات و ساختن آن حماسه بزرگ بر اساس هدایت‌های مقام معظم رهبری چهره دیگری را از عظمت مردم به رخ جهانیان کشید.

رئیس جمهور تاکید کرد: امروز همه کسانی که دستشان در کار سازندگی است؛ احساس می‌کنند که فضای پیش روی آنها باز شده و قادر به تحرک بیشتری هستند.

روحانی بیان داشت: امروز از سرتاسر جهان همچون کشورهای همسایه، قدرت‌های بزرگ آسیایی و اروپایی این پیام را می‌شنویم که همه آنها برای تعامل با ایران اعلام آمادگی می‌کنند.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول