اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

گلایه مسئولان ناوگان عمومی حمل و نقل لنده از مسافربرهای شخصی

مسئولان ناوگان عمومی حمل و نقل لنده طی نامه‌ای به فرمانداری شهرستان از وجود مسافربرهای شخصی در ناوگان حمل و نقل این شهرستان گلایه و خواستار جلوگیری از آن شدند.

گلایه مسئولان ناوگان عمومی حمل و نقل لنده از مسافربرهای شخصی

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، مسئولان ناوگان عمومی شهرستان لنده با ارائه نامه‌ای به فرمانداری لنده از حضور 14 مسافربر شخصی در خط حمل و نقل بین شهری گلایه کردند.

در این نامه‌ آمده است: 46 خودروی سواری پژو ویژه (زرد رنگ) در ناوگان عمومی حمل و نقل شهرستان مشغول به جابه‌جایی مسافر از لنده به دهدشت و بالعکس هستند که ماهانه و سالانه عوارض خود را پرداخت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل کار می‌کنند.

آنها با اشاره به تعدد خودروهای مسافربری یادآور شدند: 46 خودروی سواری ویژه در حمل و نقل بین شهری لنده به دهدشت و بالعکس با توجه به حجم کم مسافر زیاد بوده و هم اکنون تعدادی خودروی سواری شخصی که تعداد‌ آنها به 14 می‌رسد در این مسیر اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند و برای خودروهای عمومی مشکلاتی را به وجود آورده‌اند.

همچنین آنها در ادامه از مسئولان راهنمایی و رانندگی خواستند همان‌گونه که با نداشتن برگه صورت‌ حساب و یا دفترچه با خودروهای عمومی برخورد می‌کنند تدابیری بیندیشند تا هر چه سریع‌تر خودروهای سواری شخصی از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان حذف شوند.

در این نامه به عواقب حضور مسافربرهای شخصی در حمل و نقل عمومی اشاره شده و یاد‌آور شدند: مسافربرهای شخصی علاوه بر ضررهایی که به حمل و نقل عمومی وارد می‌کنند در صورت هر گونه حادثه خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به مردم وارد می‌سازند که هیچ‌ کس جواب‌گوی آن نخواهد بود.

انتهای پیام/82013/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول