اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد خبر داد:

جذب 14 هزار مشترک گاز طبیعی در استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 هزار مشترک جدید جذب شرکت گاز استان یزد شده‌اند.

جذب 14 هزار مشترک گاز طبیعی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان یزد، علیرضا پیله‌ور، تعداد مشترکان گاز در سطح استان یزد را  312 هزار و 449 مشترک اعلام کرد و افزود: هم‌اکنون 86 درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 6 هزار کیلومتر شبکه گاز در استان یزد اجرا شده که 176 کیلومتر آن به هشت ماه امسال مربوط می‌شود.

پیله‌ور، تعداد انشعابات نصب شده در سال جاری را 5 هزار و 578 عدد اعلام و تصریح کرد: هم‌اکنون شمار انشعاب‌های نصب شده در استان به 178هزار و 418 عدد رسیده است.

وی درباره گازرسانی به شهرها و روستاهای استان نیز گفت: تاکنون 17 شهر و 149روستای استان کویری یزد زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند و عملیات گازرسانی به دو شهر و 9 روستا در دست اجراست.

پیله‌ور ادامه داد: عملیات گازرسانی به سه شهر و 329 روستای دیگر استان نیز در دست اقداماتی نظیر انتخاب مشاور، طراحی یا انتخاب پیمانکار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد همچنین تعداد واحدهای صنعتی عمده و جزء متصل به شبکه گاز را 4 هزار و 174 واحد و تعداد جایگاه های CNG گازدار شده را 43 باب اعلام کرد.

انتهای پیام/2426/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول