اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز:

شرکت گاز مستقل در استان البرز تأسیس می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز از تاسیس شرکت گاز مستقل در استان البرز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

شرکت گاز مستقل در استان البرز تأسیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، شاهپور رستم‌زاده افزود: با توجه به پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و همچنین موافقت وزیر نفت مبنی بر تنظیم اساسنامه راه‌اندازی شرکت گاز در استان، اساسنامه مذکور در دست بررسی قرار دارد.

وی تصریح کرد: با تصویب تأسیس استان البرز، مجمع عمومی شرکت ملی گاز ایران در جلسه‌ای با تأسیس شرکت گاز استان البرز و انتزاع کارکنان، سازمان، وسایل و تجهیزات، بودجه و اعتبارات مربوطه از شرکت گاز استان تهران موافقت کرده است که در آینده‌ای نزدیک شاهد تاسیس شرکت گاز مستقل در استان خواهیم بود.

*تشکیل و راه‌اندازی شرکت آبفای روستایی امری ضروری است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری تاسیس و راه‌اندازی شرکت آب و فاضلاب روستایی در استان البرز خبر داد.

وی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده برای تشکیل شرکت استانی آب و فاضلاب روستایی و به استناد تصویب‌نامه هیئت محترم وزیران مورخ 25/10/1389 مبنی بر ایجاد شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری و آب منطقه‌ای در استان‌ها، در نیمه دوم سال گذشته مسئولان وزارت نیرو طرح ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی را مطرح کردند.

وی افزود: هرچند تا کنون این امر محقق نشده است اما با پیگیری‌های صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد تاسیس و راه‌اندازی شرکت آب و فاضلاب روستایی خواهیم بود.

رستم‌زاده گفت: با توجه به اینکه استان البرز دارای 6 شهرستان با پراکندگی جمعیت روستایی و 4 مدیریت آبفای روستایی و دارای پرسنل کافی می‌باشد، تشکیل و راه‌اندازی شرکت آبفای روستایی امری ضروری است که در دستور کار استانداری البرز قرار دارد.

انتهای پیام/2302/س/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول