اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران خبر داد

آمادگی شرکت‌های پالایشی برای پالایش و تولید حداکثری گاز در زمستان

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از آمادگی شرکت‌های پالایشی برای پالایش و تولید حداکثری گاز در زمستان خبر داد.

آمادگی شرکت‌های پالایشی برای پالایش و تولید حداکثری گاز در زمستان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مهدی جمشیدی دانا بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گازی با تولید بخش عظیمی از گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در این مجموعه خاطرنشان کرد: تمامی مدیران به‌ویژه مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران توجه ویژه‌ای به نیروی انسانی شاغل در شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی گاز دارند.

جمشیدی دانا تصریح کرد: امیدوار هستیم مدیران شرکت نفت و گاز پارس و شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در بهره‌برداری و تولید گاز از مخزن مشترک پارس جنوبی گام‌های بزرگی بردارند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از شهرک‌های مسکونی جم افزود: مهندس عراقی به شهرک‌های مسکونی توجه ویژه‌ای دارند و مسائل و مشکلات شهرک‌ها را به صورت ویژه پیگیری می‌کنند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید گاز گفت: انتخاب مهندس شعبانپور به عنوان مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس افتخار بزرگی است که نصیب شرکت ملی گاز ایران شده است.

جمشیدی دانا بیان کرد: همه کارکنان و مدیران شرکت‌های پالایشی آماده پالایش و تولید حداکثری گاز در زمستان پیش رو هستند و با استمرار تولید، قدردان لطف و توجهی هستند که مهندس عراقی و همکارانش به مجموعه دارند.

در این مراسم و پس از قرائت حکم مدیرعاملی مسعود حسنی، از علی‌اکبر شعبان‌پور به خاطر سال‌ها خدمات مستمر در مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول