اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت و درمان ابرکوه:

نرخ رشد جمعیت ابرکوه در آینده به صفر می‌رسد

رئیس مرکز بهداشت و درمان ابرکوه گفت: اگر با همین روند، شاهد رشد زاد و ولد در این شهرستان باشیم، در آینده شاهد به صفر رسیدن رشد جمعیت خواهیم بود.

نرخ رشد جمعیت ابرکوه در آینده به صفر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، علی‌اکبر عسکرنژاد، ظهر امروز در جلسه کارگروه زنان و خانواده ابرکوه در مورد بحث کاهش جمعیت اظهار داشت: اگر نرخ باروری در ابرکوه به همین صورت پیش برود، در سال 1420 نرخ رشد جمعیت به صفر می‌رسد.

وی با اشاره به بحث آموزش خانواده‌ها خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی بسیاری در مراکز مختلف از جمله مرکز بهداشت و درمان ابرکوه در حال برگزاری است اما به نظر من در بحث آموزش، نیاز به برگزاری کلاس‌هایی است که یاد بدهیم چگونه آموزش بدهیم.

عسکرنژاد افزود: بسیاری از کلاس‌های آموزشی برگزار شده موجب تغییر رفتار در مخاطبان نمی‌شود که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

وی بیان کرد: این نکته را قبول داریم که در برخی از حیطه‌ها، باید به پدران نیز آموزش داد که نمونه آن در حیطه کار و فعالیت‌های اداره بهداشت، تغذیه انحصاری کودک با شیر مادر است.

این مسئول بیان کرد: :یکی از مسائلی که باید مدنظر باشد، آموزش برای پیشگیری از چشم و هم چشمی‌ها است که ریشه بسیاری از مشکلات خانواده‌ها را می‌توان در آن جستجو کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از مردان برای آن که بتوانند خواسته خانم‌ها را برآورده کنند، باید ساعت‌های زیادی را در بیرون از خانه و در محل کار بگذرانند و عدم حضور آنان در خانواده مشکل ساز است.

انتهای پیام/2464/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول