اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

رشد منفی جمعیت در استان سمنان تهدیدی جدی است

استاندار سمنان با اشاره به وسعت زیاد استان سمنان گفت: رشد منفی جمعیت در استان سمنان، تهدیدی جدی است که باید در این زمینه برنامه‎ریزی لازم صورت پذیرد.

رشد منفی جمعیت در استان سمنان تهدیدی جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی در دیدار جمعی از مسئولان راه و شهرسازی با اشاره به ترانزیتی بودن راه‎های استان سمنان، خواستار حل مسائل و مشکلات جاده‎ای در سطح استان سمنان شد.

وی با اشاره به تردد زائران حضرت امام رضا (ع) از راه‎های گسترده استان سمنان افزود: اگر مسائل و مشکلات راه‎های این خطه حل شود در عبور و مرور زائران گام مؤثری برداشته‎ایم‎.

استاندار سمنان در ادامه افزود: راه‎های دسترسی باید به گونه‎ای باشد که در زمان وقوع حوادث جاده‎ای و یا افزایش تردد در زمان‎ها و مناسبت‎های خاص خروجی‎های مناسب داشته تا مشکل خاصی برای مسافران ایجاد نشود.

وی گفت: نگاه وزارت راه و شهرسازی باید به راه‎های این استان نگاه ملی و کشوری باشد چون مسیر گسترده راه تهران به مشهد از این منطقه عبور می‎کند که باید برای جلوگیری از تصادفات مشکلات آن حل شود.

در این جلسه، همچنین معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پروژه‎های مختلف در سطح راه‎های استان سمنان بر اختصاص 17/5 میلیارد تومان برای 10 پروژه اشاره کرد.

وی همچنین خواستار پیگیری و اجرای پروژه‎های مربوط به راه‎های استان سمنان جهت بهره‎مندی مسافران و زائران شد.

انتهای پیام/2249/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول