اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / رئیس عقیدتی سیاسی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش خبر داد

اجرای طرح بصیرت در منطقه چهارم دریایی ارتش

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش از اجرای مرحله دوم طرح بصیرت برای خانواده کارکنان این نیرو خبر داد.

اجرای طرح بصیرت در منطقه چهارم دریایی ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، حجت‌الاسلام حسن کشاورز یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به گام‌های بسیار بلند فرهنگی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: جشنواره فرهنگی، ورزشی و قرآنی خانواده کارکنان نیروی دریایی ارتش به طور سالانه برگزار می‌شود.

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی را سبب ایجاد نشاط در خانواده کارکنان نیرو‌های مسلح عنوان کرد و افزود: تابستان امسال جشنواره قرآنی و فرهنگی در آموزش تخصص‌های دریایی رشت برگزار شد.

کشاورز از اجرای مرحله دوم طرح بصیرت برای خانواده کارکنان منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش خبر داد و تصریح کرد: ارتقای فکری، فرهنگی و تربیتی خانواده‌ها از اهداف برگزاری طرح بصیرت است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه طرح بصیرت از روز گذشته در بندر انزلی آغاز شده است، یادآور شد: طرح مذکور با استفاده از استادان حوزه و دانشگاه به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

وی در ادامه بر خدمات‌دهی به مردم انزلی تاکید کرد و گفت: موزه نظامی انزلی از جمله مکان‌هایی است که برای بازدید مردم در نظر گرفته شده است.

کشاورز با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش تلاش می‌کند خدمات بیشتری به مردم ارائه کند، اظهار کرد: برنامه‌ریزی به منظور برون‌سپاری و در اختیار گذاشتن سالن شهید صفری نیروی دریایی ارتش برای اجرای برنامه دیگر نهادها در حال انجام است.

انتهای پیام/84001/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول