اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور خبر داد

ساخت مجتمع خدماتی رفاهی آستان قدس رضوی در راور

فرماندار راور از احداث بیست و یکمین مجتمع خدماتی رفاهی آستان قدس رضوی به منظور خدمت‌رسانی رایگان به مسافران و زائران حرم امام رضا (ع) در راور خبر داد.

ساخت مجتمع خدماتی رفاهی آستان قدس رضوی در راور

محمدرضا شریفی امروز در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی پروژه ساخت مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا (ع) آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: این مجتمع بین راهی در مسیر زائران حرم امام رضا (ع) که از جنوب شرق کشور به مشهد مقدس عزیمت می‌کنند در محور ارتباطی کرمان به راور ساخته می‌شود.

وی هدف از احداث مجتمع را خدمت‌رسانی به مسافران و زائران حرم رضوی (ع) مطرح و تصریح کرد: با توجه به موقعیت فیزیکی شهرستان راور و محور مواصلاتی دو استان پهناور کرمان و خراسان و همچنین ترانزیتی بودن مسیر‌ ایجاد مجتمع مذکور یک ضرورت است.

فرماندار راور ادامه داد: مجتمع رفاهی و خدماتی امام رضا (ع) در زمینی به مساحت 14 هزار متر‌ مربع و با زیر بنای 9 هزار متر‌ مربع و 5 هزار متر‌ مربع فضای سبز با سرمایه‌گذاری آستان قدس رضوی ساخته می‌شود.

وی ابراز داشت: واحدهای تجاری و اقامتی، فضای بازی، فضای سبز، نمازخانه و وضوخانه، رستوران، سکوی نشیمن موقت، جایگاه سوخت، پارکینگ خودروهای سبک و توقف‌گاه برای خودروهای سنگین در این مجتمع ساخته می‌شود که یکی از بزرگترین طرح‌های شهرستان راور به شمار می‌آید.

شریفی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 20 مجتمع خدماتی و رفاهی نظیر این مجتمع توسط آستان قدس رضوی در کشور فعال است‌ و مجتمع راور به عنوان بیست و یکمین مجتمع خدماتی رفاهی در کشور است که رویکرد تمام این مجتمع‌ها، خدمت‌رسانی رایگان به مسافران و زائران حرم امام رضا (ع) است.

فرماندار راور بیان داشت: سربلندی و برکت‌های ایران به خاطر برکت امام رضا (ع) است و جای بسی افتخار است که نماد و نشانی از این امام بزرگوار در این شهرستان ایجاد شود.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول