اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره‌بار اصفهان:

قیمت انار و هندوانه برای شب یلدا افزایش نمی‌یابد

رئیس اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره‌بار گفت: با وجود کاهش انار و هندوانه موجود در انبار، تلاش می‌کنیم تا قیمت‌ها برای شب یلدا افزایش نداشته باشد.

قیمت انار و هندوانه برای شب یلدا افزایش نمی‌یابد

ناصر اطرج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با قیمت انار در بازار، اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلو انار در بازار از 2 هزار و 500 تومان تا یک هزار تومان، بسته به نوع انار، فروخته می‌شود.

وی افزود: انار واردشده به اصفهان، از یزد، فارس، شهرضا و مقدار کمی از سمت اردستان و همچنین از نجف‌آباد است.

رئیس اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره‌بار تصریح کرد: این محصول مدت‌ها است که به همین قیمت بوده و افزایشی نداشته که تلاش می‌کنیم تا قیمت آن را برای شب یلدا ثابت نگهداریم.

اطرج با بیان اینکه دو نوع هندوانه در بازار وجود دارد، بیان کرد: هندوانه‌های پوست خط‌دار که از دزفول وارد می‌شود، به صورت انبار بوده و رو به اتمام است و هر کیلو بین 300 تا 150 تومان در بازار به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: نوع دیگر هندوانه که طی چند روز گذشته از سمت میناب بندرعباس واردشده و در بازار هر کیلو 650 تا 550 تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره‌بار تاکید کرد: این نوع هندوانه چون به تازگی وارد بازار شده است و میزان آن نیز کم است حدود 15 تا 20 درصد افزایش قیمت داشته است.

وی افزود: مقداری هندوانه‌هایی از نوع پوست خط‌دار برای شب یلدا در انبار نگه‌داری می‌شود اما نوع دیگر آن که به تازگی وارد بازار شده، هنوز انبار نشده  است.

اطرج با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا قیمت‌ها را ثابت نگه‌داریم، تاکید کرد: زمانی که تقاضا افزایش و عرضه کاهش یابد، به طور قطع دچار افزایش قیمت می‌شویم، و در حال حاضر نیز با وجود کاهش انار و هندوانه موجود در انبار، تلاش می‌کنیم تا قیمت‌ها برای شب یلدا افزایش نداشته باشد.

انتهای پیام/63015/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول