اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خورموج خبر داد

کمک مالی به تیم‌های ورزشی حاضر در رقابت‌های کشوری

شهردار خورموج گفت: کمک به تیم‌های ورزشی شهرستان که در رقابت‌های کشوری حضور دارند از برنامه‌های شهرداری خورموج است.

کمک مالی به تیم‌های ورزشی حاضر در رقابت‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از خورموج، احمد شیخیانی صبح امروز در دیدار مدیران اجرایی دشتی از کمک به تیمهای ورزشی در خورموج خبر داد و گفت: اساس کار شورا و شهرداری خدمت به مردم است و کمک به تیم‌های ورزشی هم در راستای کمک به مردم است و این کمک به جوانان است.

شهردار خورموج یادآور شد: به تیم فوتبال ایرانجوان نماینده شهرستان در لیگ دسته سوم کشور، تیم فوتبال سپاهان نماینده شهرستان در لیگ استان کمک کرده‌ایم و برنامه داریم که تیم والیبال دلیران دشتی که در لیگ دسته یک کشور می‌درخشد را شارژ روحی کرده و از آنها حمایت کنیم و هدف ما این است تا ورزش در مرکز شهر تقویت شود.

وی از همکاری شورا اسلامی شهر با شهرداری تقدیر کرد و گفت: چنانچه مشکل شهروندی را به شورا ارجاع می‌دهیم ظرف 48 ساعت پاسخ داده می‌شود و این پاسخگویی به اعتماد مردم است.

شیخیانی تصریح کرد: به اتفاق هفت نفر اعضای شورای شهر عزم خود را جزم کرده‌ایم تا این شهر را بعد از دو سال از این حالت خارج و شهری درخور مردم بسازیم البته به مرور زمان این تغییرات دیده خواهد شد. مبلمان شهری خورموج متناسب با این شهر پس از دو سال قابل رویت است.

این مقام مسئول به برنامه آینده شهرداری اشاره کرد و افزود: زیباسازی ورودی شهر یکی از برنامه‌های در دست اجرای شهرداری است که قصد داریم پارک بین راهی را در شمال شهر خورموج احداث کنیم.

وی اضافه کرد: با همکاری اداره مسکن و شهرسازی قصد داریم جاده ورودی و خروجی خورموج از میدان خالو حسین تا پلیس راه را بلوار کنیم.

شهردار خورموج تصریح کرد: تاکنون 70 درخواست از طرف مردم که هر درخواست هم 100 نفر امضاء کرده‌اند برای آسفالت و معابر شهری جمع‌آوری شده است. 50 درصد از خرابی‌های شهر که توسط شرکت گاز انجام شده مانده و 60 درصد از کوچه‌ها آسفالت نیست و همه این‌ها باید به سرانجام برسد.

وی ساماندهی آرامستان و گلزار شهدا و خیابان‌های همجوار آن را یکی از اولویت‌های شهرداری عنوان کرد.

شهردار خورموج از احداث خیابان ساحلی در جنوب شهر خورموج خبر داد و گفت: قصد داریم تا در کنار دره تاج‌آباد راه ورودی و خروجی را تعریف کنیم تا در آینده شاهد ترافیک در شهر نباشیم و این راه از موازات دره تاج‌آباد تا اتوبان را به سرانجام برسانیم.

وی اضافه کرد: سد بندی غرب شهر خورموج که متروکه و محل ریختن زباله و تجمع معتادان شده بود را تخریب خواهیم کرد و برنامه داریم تا جای این سد بندی خیابان 16 متری احداث کنیم و در صورتی که مردم با شهرداری همکاری کنند این مسیر را به حالت کمربندی تا پمپ شمالی شهر افزایش خواهیم داد.

شیخیانی یادآور شد: رفع معضلات اجتماعی شهر نیز یکی از برنامه‌های شهرداری و اعضای شورا اسلامی شهر است که در این زمینه نیز اقدام خواهیم کرد.

وی از صاحبان منازل مسکونی که متروکه شده‌اند و به محلی برای تجمع اراذل و اوباش تبدیل شده است خواست نسبت به ساماندهی این واحدها اقدام کنند.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول