اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال شهرداری کرج:

خورموج تماشاگرانی فهیم و با ادب داشت

سرمربی تیم والیبال شهرداری کرج گفت: ورزش بدون تماشاگر ارزش ندارد و شهرستان دشتی دارای تماشاگران خونگرم و با ادبی است و من معتقدم در جاهایی مثل بوشهر و خورموج که تماشاگران فهیمی دارد آوردن شیپور و سنج در سالن ایرادی ندارد.

خورموج تماشاگرانی فهیم و با ادب داشت

فرهاد اعرابی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی، پس از شکست 3 بر یک مقابل دلیران دشتی گفت: من به مردم خورموج و بوشهر تبریک می‌گویم که تیمی دارند که والیبال را خوب بازی می‌کند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری کرج افزود:  ما باید کاری کنیم که تماشاچی راضی از سالن بیرون برود و والیبال را خوب ببیند.

وی خاطرنشان کرد: هر دو تیم بسیار خوب بازی کردند و تماشاگران شاهد یک بازی مدرن و تماشاگرپسند بودند.

اعرابی افزود: تیم دلیران دشتی از بالا توپ می‌زد و بازی را برد و ما هم زورمان همین بود سعی کردیم بازی خوبی را انجام دهیم و این برای ما مهم بود.

وی تصریح کرد: ورزش بدون تماشگر ارزش ندارد و شهرستان دشتی دارای تماشاگران خونگرم و با ادبی است و من معتقدم در جاهایی مثل بوشهر و خورموج که تماشاگران فهیمی دارد آوردن شیپور و سنج در سالن ایرادی ندارد.

اعرابی گفت: تماشاگران بوشهر و خورموج حرف‌های رکیک نمی‌زنند و با ادب هستند و حتی در پایان بازی تیم رقیب را تشویق کردند و این تماشاگران کم‌نظیر هستند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری کرج خاطرنشان کرد: وجود این تماشاگران موجب می‌شود تیم شارژ شود و موجب بیرون دادن انرژی نهفته بازیکنان می‌شود و به بازیکن قدرت و توانایی و جرأت می‌دهد که بتواند بازی‌های بهتری را انجام دهد.

انتهای پیام/66001/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول