اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خورموج خبر داد

تجلیل شهرداری از نویسندگان و شعرای خورموجی

شهردار خورموج گفت: تقدیر از دانشجویان، نخبگان، نویسندگان، شاعران، اساتید و پیشکسوتان فرهنگی از برنامه‌های شهرداری خورموج است.

تجلیل شهرداری از نویسندگان و شعرای خورموجی

احمد شیخیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: با توجه به مشکلات عدیده شهرداری خورموج در پرداخت حقوق حتی پنج ماه معوقه پرسنل، خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های مستمر توانستیم حقوق پرسنل را پرداخت کنیم.

وی از افزایش درآمد شهرداری خورموج در مدت زمان کوتاه گفت: شهر 40 هزار نفری فاقد درآمد شده بود اما در سفر اخیر استاندار به شهرستان دشتی مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان به شهرداری خورموج کمک شد.

شیخیانی با اشاره به اینکه روزانه ملاقات عمومی با مردم داریم، گفت: به پرسنل شهرداری تاکید کرده‌ام که خود را جای ارباب رجوع بگذارند و کار ارباب رجوع را به تاخیر نیندازند و روزانه از ساعت 7 تا 9 صبح به همراه کارشناسان ضمن بازدید از شهر به پروژه‌های عمرانی نیز سرکشی می‌کنیم.

شهردار خورموج با اشاره به اینکه مردم شهرداری را در انجام هر چه بهتر وظایف خود یاری دهند، یادآور شد: در دوران قبل اعتماد مردم از شهرداری سلب شده بود و مردم به طرف شهرداری نمی‌آمدند زیرا کار آنها انجام نمی‌گرفته و از مجموعه شهرداری دلسرد شده بودند و شهرداری روزانه فقط چهار نفر ارباب رجوع بیشتر نداشته است.

شیخیانی با اشاره به اینکه سرمایه ما اعتماد مردم است، افزود: هفته‌ای دو بار با همکاران شهرداری جلسه دارم و تاکید کرده‌ام کاری نکنند اعتماد مردم از شهرداری مجدداً سلب شود.

وی اضافه کرد: مردم ارباب ما هستند خودم را متعهد می‌دانم پاسخگوی تک‌تک مردم شهرم باشم زیرا مردم ما و اعضای شورا را انتخاب کرده‌اند و وظیفه ذاتی ماست که مطیع مردم باشیم.

شیخیانی به خدمات انجام گرفته در سه ماهه عمر شهردار جدید گفت: سعی کرده‌ایم کارهای عمومی را در سطح مختلف شهر انجام دهیم تا همه مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهر خورموج دارای چهار پارک بود که حتی یک روشنایی در آنها وجود نداشت و درب سرویس‌های بهداشتی نیز برروی مردم بسته بودند و تمام نمازخانه‌های آنها راکد بود.

شیخیانی افزود: سرویس بهداشتی در بازار روز شهرداری که شش سال قبل که از شهر خورموج رفتم شخصاً احداث کردم وقتی برگشتم دیدم تا بعد از رفتنم بسته شده است اما این مشکل را نیز حل کردیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکلات روشنایی، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌های پارک‌ها و بازارها را حل کرده‌ایم و ظرف سه روز کل شهر را چراغانی کردیم و این تاثیر بسزایی در روحیه مردم داشت.

شیخیانی گفت: نه تنها در بخش عمرانی بلکه در عرصه فرهنگی نیز کارهایی انجام داده‌ایم و در برنامه کاری شهرداری است که از دانشجویان، نخبگان، نویسندگان، شاعران، اساتید و پیشکسوتان فرهنگی شهرستان تقدیر کنیم.

انتهای پیام/66001/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول