اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی:

19 هزار بسیجی در طرح هجرت استان مرکزی مشارکت داشتند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی از مشارکت 19 هزار و 140 نفر از بسیجیان در طرح هجرت طی سال‌جاری خبر داد.

19 هزار بسیجی در طرح هجرت استان مرکزی مشارکت داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، احمد حاتمی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 19 هزار و 140 نفر در طرح هجرت امسال در این استان شرکت کرده و 12 گروه جهانی جدید نیز ثبت شده است.

وی تصریح کرد: در هفته بسیج دو گروه جهادی از مساجد به مدت هفت روز و 30 اکیپ پزشکی به مناطق محروم استان اعزام و در پنج شهرستان به بیماران ویزیت رایگان ارائه کردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی افزود: بهره‌برداری از چهار واحد خانه عالم، هفت غسالخانه، کلنگ‌زنی سه پروژه عمرانی در روستاها، برگزاری سه همایش اقتصاد مقاومتی، چهار نمایشگاه و کلاس پیشگیری از اعتیاد از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط این سازمان در ماه گذشته بوده است.

حاتمی‌پور گفت: در نیمه نخست امسال 12 گروه جهادی شرکت کننده در طرح هجرت سه شامل دانشجویان، مساجد و ورزشکاران استان در سامانه کشوری ثبت شده‌اند.

به گفته وی در این مدت 26 اردوی 14 روزه دانشجویی، 36 اردوی هفت روزه ویژه مساجد و 162 اردوی سه روزه توسط مهندسین بسیجی برگزار شده است، ضمن اینکه با برگزاری اردوهای 10 روزه دانش‌آموزی 166 مدرسه و دو هزار و 869 میز و نیمکت رنگ‌آمیزی شد و 96 هزار و 526 متر دیوارنویسی و رنگ‌آمیزی نیز انجام شد.

انتهای پیام/87001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول