اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان:

برای انجام یک بازی آبرومندانه به مشهد می‌رویم

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: برای انجام یک بازی آبرومندانه به مشهد می‌رویم.

برای انجام یک بازی آبرومندانه به مشهد می‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ناصر شهنازی دوشنبه‌ شب در حاشیه آخرین تمرین تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان پیش از اعزام به مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمان حضورم در تیم آلومینیوم بازیکنان با انگیزه و روحیه بالایی به تمرین می‌پردازند و از انگیزه بالایی برای پیروزی در دیدار برابر مشهد برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه برای جبران ناکامی‌های گذشته تمامی کادر فنی و بازیکنان تلاش خود را به کار بسته‌اند، تصریح کرد: در کوتاه مدت نمی‌توان شاهد تغییرات عمده بود اما تمامی تلاش خود را انجام خواهیم داد و امیدوارم زودتر از زمان موعود موفق بوده و به نتیجه برسیم.

شهنازی در خصوص دیدار تیم‌های آلومینیوم المهدی و میزان مشهد در هفته پنجم لیگ برتر والیبال، افزود: فیلم تمامی مسابقات میزان مشهد را آنالیز کرده و با شناخت مناسب به مشهد سفر می‌کنیم، اما مهم‌تر از شناخت تیم مشهد درست کردن ساختار تیمی خودمان است، چراکه باید با نظم و انجام دادن فرامین تاکتیکی در زمین بتوانیم نتایج مناسبی را کسب کرده و دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان در خصوص نتیجه این دیدار تصریح کرد: پیش بینی کردن امری نادرست است و این کار صحیحی نیست اما باید به این موضوع واقف باشیم که میزان مشهد تیمی مناسب و از بازیکنان ملی پوش بهره می‌برد و تمامی تلاش خود را برای انجام یک بازی آبرومندانه انجام ‌می‌دهیم.

کاپیتان تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان نیز بیان داشت: امیدوارم بار دیگر پیروزی فصل گذشته خود در مشهد را تکرار کنیم.

هومن باقری افزود: با آمدن شهنازی به عنوان سرمربی در تیم آلومینیوم بازیکنان از روحیه مناسبی برخوردارند و تمرینات مناسبی که مطابقت با متد روز دنیا دارد در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تحرک بازیکنان در تمرینات بیشتر شده است، اظهار کرد: در تمرینات به شکل تخصصی در تاکتیک‌ها و تکنیک‌های گروهی و فردی کار می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با عملکرد مناسب خود بتوانیم رضایت هواداران را شاد کنیم.

کاپیتان تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه تیم میزان مشهد از آمادگی بالایی برخوردار است، اضافه کرد: تیم میزان تیم یکدست و از بازیکنان با تجربه‌ای برخوردار است و امیدوارم بتوانیم با همت کادر فنی و بازیکنان بار دیگر در مشهد پیروز شده و برد فصل گذشته را تکرار کنیم.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان که مرا در روز تولدم غافلگیر کردند، سپاسگزارم و امیدوارم با انجام بازی‌های مناسب دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول