اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صعود والیبال ملکان به رده پنجم لیگ

شهرداری ملکان به رده پنجم لیگ دسته یک والیبال کشور صعود کرد.

صعود والیبال ملکان به رده پنجم لیگ

سرمربی تیم والیبال شهرداری ملکان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: تیم شهرداری ملکان در پنجمین بازی خود توانست تیم شهرداری همدان را از پیش رو برداشته و به رده پنجم جدول لیگ دسته یک والیبال کشور صعود کند.

آرش موذن‌زاده افزود: در بازی پنجم از هفته ششم لیگ دسته یک والیبال کشور تیم شهرداری ملکان توانست تیم شهرداری همدان را در خانه خود با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد.

وی در تشریح بازی تیمش مقابل شهرداری همدان گفت: تیم ملکان توانست در گیم‌های یک، سه و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 22 بر میزبان خود فائق آید و تنها گیم دوم را با نتیجه 25 بر 19 واگذار کند.

موذن‌زاده برد تیمش را مدیون تلاش تمام بازیکنانش دانست و گفت: تک تک بازیکنان تیم شهرداری ملکان برای هر بازی از جان و دل مایه می‌گذارند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان ملکان از حضور 3 تیم با 7 امتیاز در رده‌های چهارم، پنجم و ششم لیگ دسته یک خبر داد و گفت: در حال حاضر تیم‌های شهرداری ارومیه، شهرداری ملکان و سفیر قم به ترتیب در رده‌های چهارم، پنجم و ششم لیگ دسته یک با هفت امتیاز در پایان هفته ششم قرار دارند.

وی از حمایت‌های اعضای شورای شهر و شهردار جدید ملکان و سرپرست قبلی شهرداری تقدیر و تشکر کرد و گفت: دیدگاه ورزشی و حمایت‌های علی حسین قطبی برای حفظ و سرمایه‌گذاری در تنها تیم والیبال استان در لیگ دسته یک دلگرم کننده است.

موذن‌زاده از تلاش شهرداری ملکان برای حفظ این تیم در لیگ دسته یک خبر داد و گفت: شهرداری و اعضای شورای شهر ملکان قول حفظ تیم و سرمایه‌گذاری در آن برای تقویت ورزش قهرمانی ملکان که نتیجه آن تقویت تیم ملی والیبال کشور است را داده‌اند.

به نظر می‌رسد تیم شهرداری ملکان به عنوان تنها تیم حاضر از آذربایجان‌شرقی در سطح لیگ دسته یک والیبال کشور نیازمند حمایت مسئولان شهرستانی و استانی است تا این تیم نوپا با اتکاء به بازیکنان بومی و مستعدش بتواند پله‌های ترقی را طی کند.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول