اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

وضعیت زیست‌محیطی اصفهان نگران‌کننده است

استاندار اصفهان گفت: وضعیت زیست‌محیطی استان نگران‌کننده است و باید برای این مسئله برنامه‌ریزی کرده و با تزریق بودجه مناسب مسائل را حل کرد.

وضعیت زیست‌محیطی اصفهان نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه کارگروه ویژه مجلس متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سازمان حفاظت محیط‌زیست که برای بررسی آلاینده‌های زیست‌محیطی استان اصفهان و شهرستان مبارکه برگزار شد بر اولویت حل مشکلات زیست‌محیطی استان تاکید کرد.

این هیئت به دنبال درخواست 59 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مرکب از رئیس کارگروه منابع طبیعی و محیط‌‌ زیست، چهار نفر از اعضای گروه‌های کشاورزی، آب و منابع طبیعی و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور حقوقی و مجلس سازمان حفاظت محیط‌زیست به منظور بررسی علل معضلات و مشکلات زیست‌محیطی  شهرستان مبارکه به اصفهان اعزام شدند.

استاندار اصفهان در جلسه مشترکی که با حضور هیئت اعزامی، معاون امور عمرانی استانداری و مدیران مرتبط استانی تشکیل گردید، بر اولویت حل مشکلات و مباحث زیست‌محیطی در استان اصفهان تأکید کرد.

رسول زرگر‌پور آمادگی مجموعه مدیریت استان را برای مشارکت فعال در کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی بر اساس راهکارهای عملیاتی با همکاری نمایندگان مجلس اعلام نمود.

وی وضعیت زیست‌محیطی استان را نگران‌کننده خواند و افزود: باید برای این مسئله برنامه‌ریزی کرده و با تزریق بودجه مناسب مسائل را حل کرد.

در ادامه جلسه مدیرکل حفاظت محیط‌‌‌زیست استان گزارش مفصلی از وضعیت محیط‌‌زیست استان و شهرستان مبارکه ارائه نمود.

در این جلسه نمایندگان اعزامی نیز ضمن تشریح علل مأموریت خود، عنوان نمودند: مباحث زیست‌محیطی  از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است.

نمایندگان از عزم جدی مجلس برای همکاری در کاهش تبعات آلودگی‌های منجر به کاهش سلامت محیط‌زیست و مردم سخن گفتند.

هیئت اعزامی برای بررسی میدانی از وضعیت محیط‌زیست شهرستان مبارکه عازم این شهرستان شدند.

گفتنی است در حال حاضر فعالیت نیروگاه چهل‌ستون و تعداد زیادی از صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان مبارکه، معضلات زیست‌محیطی زیادی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/2301/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول