اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین سال تأسیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مطرح کرد

آغاز پذیرش حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان برای ترم بهمن 92

ثبت‌نام حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان برای تحصیل از ترم بهمن‌ماه سال جاری آغاز شد.

آغاز پذیرش حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان برای ترم بهمن 92

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه علوم اسلامی که فعالیت خود را از بهمن‌ماه سال 1390 و با حضور اساتیدی مجرب از حوزه و دانشگاه آغاز کرده است، تاکنون چهار دوره دین‌پژوه در کلاس‌هایی با موضوعات حدیث‌شناسی، فقه، اخلاق، کلام اسلامی، جریان شناسی فکری فرهنگی، انسان‌شناسی، تدبر در قرآن و ... به فراگیری علوم اسلامی مشغول است.

در این مرکز علوم اسلامی که کلاس‌های آن در ایام پایانی هفته و بدون تداخل با کلاس‌های دانشگاه برگزار می‌شود، آغاز تحصیل در ابتدای هر ترم همزمان با شروع ترم های تحصیلی دانشگاه است و پیش از شروع امتحانات پایان‌ترم دانشگاه خاتمه می‌یابد.

همچنین در کنار کلاس های این حوزه، دین‌پژوهان با راهنمایی استادان خود، به تمرین فنون مقاله‌نویسی می‌پردازند که در این بخش تاکنون بیش از 30 عنوان مقاله توسط دین‌پژوهان تولید شده است.

برگزاری کارگاه‌های آموزش چون طب اسلامی، فن مناظره و مغلطه شناسی و ... از دیگر فعالیت‌های جانبی پیش‌بینی‌ شده برای دین‌پژوهان در حال تحصیل در حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان است.

گفتنی است دانشگاهیان علاقمند تا 15 آذرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی www.nahadiut.ir  ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام نمایند.

انتهای پیام/2301/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول