اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

آمار بیمه روستاییان و عشایر در لنده پایین است

فرماندار لنده گفت: آمار بیمه روستائیان و عشایر در این شهرستان بسیار پایین بوده و با بالا رفتن آمار بیمه‌ای در لنده آینده معیشتی روستاییان و عشایر در صورت بروز هرگونه خطر و حادثه‌ای تضمین شده است.

آمار بیمه روستاییان و عشایر در لنده پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سیدیدالله فاطمیان در جلسه دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان لنده با اشاره به مزیت‌های بیمه در جامعه امروزی گفت: شهرستان لنده به نسبت استان پایین‌ترین آمار بیمه ‌روستاییان و عشایر را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: جمعیت روستایی شهرستان لنده نسبت به جمعیت شهری آن پایین بوده و همین خود عاملی برای پایین بودن بیمه روستایی و عشایری در سطح شهرستان است.

فرماندار لنده گفت: اما این امر نباید مسئولیت ما را تحت شعاع قرار دهد و در بیمه کردن روستاییان و عشایر خللی وارد سازد.

فاطمیان در ادامه به دلایل عدم روی آوری مردم روستاها به بیمه روستایی و عشایری اشاره کرد و افزود: عدم اطلاع‌رسانی دقیق و بی‌توجهی مسئولان بیمه در سنوات گذشته از جمله عوامل بی‌رغبتی مردم نسبت به بیمه کردن خودشان است.

وی تصریح کرد: اگر دهیاران و شوراهای اسلامی که به عنوان پیشقراولان بیمه روستایی و عشایری باید حرکت کنند بتوانند مردم را به درستی توجیه کنند می‌توانند در مدت زمان بسیار کمی پوشش صددرصدی بیمه روستاییان و عشایر را در شهرستان تحقق بخشند.

فرماندار لنده یادآور شد: اعتمادسازی لازمه اصلی تحقق بیمه روستایی در سطح شهرستان است.

فاطمیان گفت: آمار بیمه روستاییان و عشایر در شهرستان لنده بسیار پایین بوده و با بالا رفتن آمار بیمه‌ای در شهرستان آینده معیشتی روستاییان و عشایر در صورت بروز هر گونه خطر و حادثه‌ای تضمین شده است.

انتهای پیام/82013/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول