اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بادرود:

آموزش به دانش‌آموزان کل جامعه را در برابر حوادث طبیعی بیمه می‌کند

رئیس آموزش و پرورش بادرود گفت: آموزش به دانش‌آموزان کل جامعه را در برابر حوادث طبیعی بیمه می‌کند.

آموزش به دانش‌آموزان کل جامعه را در برابر حوادث طبیعی بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، ظهر امروز پانزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدرسه شهید بهشتی نطنز و شهید کبیری بادرود به صورت نمادین با حضور امدادگران و پوشش‌دهی نیروهای هلال احمر شهرستان نطنز و بادرود و مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد.

عبدالله امینی در جمع دانش‌آموزان هدف از برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس را کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله به وسیله ارتقای فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی، دانست و افزود: همچنین ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع در برابر زلزله و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان در خصوص حوادث طبیعی به ویژه زلزله از دیگر این موارد است.

وی در مورد برگزاری مانور در این مدارس گفت: با هدف ایجاد آرامش و جلوگیری از استرس و پراکندگی آنان، دانش‎آموزان در مکان امن، دایره‎هایی را تشکیل داده و در این دایره‎ها به شکل دسته جمعی دور یکدیگر جمع و منتظر آرام شدن شرایط بعد از حادثه شدند.

رئیس آموزش و پرورش بادرود با تاکید بر این موضوع که آموزش باید مستمر باشد، تصریح کرد: نباید تنها در زمان‎هایی که در تقویم رسمی به آن اشاره شده به فکر آموزش باشیم بلکه این نوع مانورها که با هدف آمادگی برگزار می‎شود باید تداوم یابد.

وی یادآور شد: توجه به مدارس به عنوان خانه دوم دانش‌آموزان و برنامه‎ریزی آموزش در آن با نگاه به آینده، می‎تواند کل جامعه را در برابر حوادث طبیعی بیمه سازد.

انتهای پیام/63025/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول