اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس منتشر می‌کند

استاندار جدید کرمانشاه را بیشتر بشناسیم

ابراهیم رضایی‌بابادی استاندار سابق خراسان‌جنوبی و معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران در دوران اصلاحات در جلسه امروز دولت به‌عنوان استاندار کرمانشاه معرفی شد.

استاندار جدید کرمانشاه را بیشتر بشناسیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی در جلسه امروز دولت به‌عنوان استاندار کرمانشاه معرفی شد. بر این اساس خبرگزاری فارس خلاصه‌ای از سوابق وی را منتشر می‌کند:

ابراهیم رضایی بابادی استاندار سابق خراسان‌جنوبی و معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران در دوران اصلاحات بوده است.

وی در سال 1333 در آبادان متولد شد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در همان شهر به اتمام رساند و سپس برای تحصیلات آکادمیک عازم دانشگاه تبریز شد و تحصیلات خود را تا اخذ مدرک کارشناسی مهندسی شیمی در آن دانشگاه دنبال کرد و پس از آن نیز تحصیلات خود را در مرکز آموزش مدیریت دولتی تهران تا اخذ کارشناسی‌ارشد ادامه داد.

رضایی بابادی از ابتدای وقوع انقلاب اسلامی در مقام عضو شورای فرماندهی تیپ زرهی دزفول همگام با سایر هم‌وطنان برای تحکیم بنیادهای انقلاب در منطقه جنوب تلاش فراوان داشت و پس از آغاز جنگ تحمیلی نیز در مقام مدیریت و فرماندهی شورای بسیج مردمی خوزستان انجام وظیفه کرد و از مقطع کشف کودتای نوژه و پس از آن از هنگام وقوع جنگ تحمیلی در جبهه و جنگ حضور داشت.

وی همچنین مسئولیت معاونت شهرداری دزفول را نیز عهده‌دار بوده و از مهر ماه سال 1361 به ‌مدت دو سال در استانداری آذربایجان‌شرقی مشاور استاندار در امور شهرداری‌ها و مدیرکل شهر و روستای آن استانداری بود.

از سال 1363 به‌مدت دو سال مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان‌شرقی و در همین دوره مسئول ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ آن استان نیز بود. پس از آن به استانداری آذربایجان‌غربی انتقال یافت و ابتدا به سمت مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استانداری و پس از آن نیز فرماندار شهرستان ارومیه منصوب شد.

اعزام نیروها و سازماندهی مقاومت مردمی در عملیات غرورآفرین مرصاد از دیگر خدمات وی بوده و یک‌سال پس از پایان جنگ تحمیلی به خوزستان بازگشت و در سمت معاون استانداری این استان به ‌خدمت پرداخت. رضایی از اواسط سال 1369 تا پاییز 1370 به سمت معاون اداری مالی و برنامه‌ریزی استانداری زنجان منصوب شد و پس از آن دوره اول خدمت وی در استانداری تهران فرا رسید و سپس مدیرکل امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزارت تعاون می‌شود.

در پاییز سال 1376 عهده‌دار معاونت سیاسی امنیتی استانداری تهران شده و هفت سال معاون سیاسی امنیتی در استانداری تهران بوده و از ابتدای تشکیل جبهه مشارکت، عضو شورای مرکزی این تشکل بوده است.

انتهای پیام/2700/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول