اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری کرمان تاکید کرد

تعامل و هم‌فکری استاندار کرمان در توسعه امنیت ‌

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تعامل و همفکری مدیر اجرایی آینده استان کرمان در توسعه امنیت به ویژه در جنوب استان کرمان اثرگذار است.

تعامل و هم‌فکری استاندار کرمان در توسعه امنیت ‌

حجت‌الاسلام‌ علی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در شرایط فعلی وضعیت بسیار خوبی میان مدیریت اجرایی استان کرمان با دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی وجود دارد که ما نگران کم‌رنگ شدن این فضا در آینده هستیم.

وی تصریح کرد‌: قطعاً تعامل و هم‌فکری مدیر اجرایی آینده استان کرمان در توسعه امنیت به ویژه در جنوب استان کرمان اثرگذار است و در این فضا سرمایه‌گذاری بخش دولتی و خصوصی بهتر صورت می‌گیرد.

توکلی خاطر نشان کرد: تجربه و ارزیابی‌ها نشان داده هر کجا که دستگاه قضایی از سرمایه‌گذران و سرمایه‌گذاری حمایت کرده است، سرمایه‌گذار با اطمینان خاطر بیشتری تلاش کرده است.

وی ابراز داشت: امیدواریم مدیر جدید اجرایی استان کرمان نگاه امنیتی هم داشته باشد تا بتوان با مشارکت و همراهی سایر اعضای شورای تأمین‌، امنیت فعلی استان کرمان را حفظ و آن را ارتقا داد.

انتهای پیام/2446/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول