اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

برقراری امنیت در مرزها قدرت سیاسی و نظامی ایران را می‌رساند

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: برقراری امنیت در مرزها قدرت سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران را می‌رساند.

برقراری امنیت در مرزها قدرت سیاسی و نظامی ایران را می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابوالقاسم فروتن عصر امروز در مراسم تجلیل از رزمندگان امنیت پایدار شمال‌غرب موسوم به همایش یاد یاران به همراه خانواده‌هایشان در کانون بسیج جوانان تبریز اظهار کرد: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید بدست آمده است که این انقلاب، استمرار حرکت انبیاء و اباعبدالله الحسین(ع) است و وظیفه ما این است که از این انقلاب پاسداری کنیم.

وی افزود: ‌برقراری امنیت در مرزها قدرت سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران را می‌رساند و امروز امنیت و آسایشی که در منطقه شمال غرب و ساکنان نزدیک مرز برقرار است مدیون شما و خانواده‌هایتان است که با دعا و توسلاتشان، شما را در سخت‌ترین شرایط یاری کردند.

وی از تیپ امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یگان دانش بنیان یاد کرد که قوی‌ترین و مجهزترین یگان رزمی سپاه بوده و از امکانات بسیار بالایی برای دفاع از کیان میهن اسلامی و مقابله با دشمنان و ضد انقلاب‌ها برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تبعیت از فرماندهی کل قوا و حرکت در مسیر منویات رهبری را از ویژگی‌های مهم رزمندگان سپاه بیان کرد و افزود: باعث افتخار است در نظامی زندگی می‌کنیم که رهبری آن فردی سالم، شجاع، مدیر و مدبر و تیزبین بوده و انقلاب را به خوبی و شایستگی رهبری می‌کنند.

سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا‌ نیز در این همایش گفت: نقش تیپ مکانیزه امام زمان(عج) در منطقه عملیاتی شمال‌غرب واقعا نقش بی‌بدیلی بود و حضور این تیپ انصافا باعث قوت قلب سایر برادران شد که این رزمندگان و برادران غیرت و شرف‌شان را از حضرت اباعبدلله الحسین(ع) یاد گرفتند.

وی افزود: رزمندگان این تیپ با روحیه عالی پای کار بودند که این نشان دهنده ایمان عمیق به باورهای دینی و اعتقاد راسخ آنها نسبت به اسلام و تشیع می‌باشد.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: ماموریت شمال‌غرب یک اطمینان قلبی به ما داد و به نوعی حصول اطمینان از پای کار بودن جوانان تازه کار بود که در سخت‌ترین شرایط ما را یاری کردند.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول