اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران:

تعطیلی کلاس‌ها در وقت اقامه نماز باید توسط استادان رعایت شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: یکی از محوری‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان، بحث تعطیلی کلاس‌ها در وقت اقامه نماز بوده که باید توسط استادان رعایت شود.

تعطیلی کلاس‌ها در وقت اقامه نماز باید توسط استادان رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جلسه هم‌اندیشی فرهنگی هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با حضور اعضای هیئت علمی در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی و با هدف استفاده از نظرات، پیشنهادات و بیان انتقادات اعضا برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این جلسه اظهار داشت: یکی از رویکردهای جدی حاکم بر روح واحد گچساران رویکرد فرهنگی است.

آرمین محمودی بیان کرد: از جمله مباحثی که انتظار فعالیت‌های مطلوب را از این واحد دانشگاهی افزایش داده، کسب مقام برتر اقامه نماز در سطح کشور توسط واحد گچساران است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل و با توجه به اهمیت موضوع، از اعضای هیئت علمی و مدیران گروه انتظار می‌رود در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند و بخشنامه‌های مربوطه را اجرایی کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: یکی از محوری‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان، بحث تعطیلی کلاس‌ها در وقت اقامه نماز بوده که باید در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

حجت‌الاسلام کیامرز مؤمنی‌مجد اظهار داشت: حمایت از فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با اقامه نماز از اهمیت زیادی برخوردار بوده و می‌تواند راهکارهای مناسبی برای بهینه‌سازی کارها فرا روی تصمیم‌سازان بگذارد.

دفاع از فرهنگ غنی شیعه بر عهده همگان است

معاون دانشجویی این واحد دانشگاهی نیز در این جلسه با تأکید بر این‌که ما تحت‌الشعاع فرهنگ هستیم، اذعان داشت: برخی فکر می‌کنند فقط رشته معارف اسلامی باید به تبلیغ دین بپردازد بلکه دفاع از فرهنگ غنی شیعه بر عهده همه ما است.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده اظهار کرد: نماز یکی از مسائلی است که برای بشریت منفعت دارد و ما در مقابل فعالیت‌های فرهنگی مسئول هستیم و باید حرکت مؤثری انجام دهیم.

وی ادامه داد: اگر اعضای هیئت علمی به نماز بپردازند الگوی خوبی برای دانشجویان می‌شوند.

مدیر گروه معارف اسلامی تصریح کرد: بحث اقامه نماز فراتر از بخشنامه است و نباید با دید بخشنامه‌ای به آن پرداخت.

انتهای پیام/82001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول