اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه امام خمینی قزوین خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان منطقه 2 کشور در قزوین

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین از برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان منطقه 2 کشور در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان منطقه 2 کشور در قزوین

عباس صادقی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شانزدهم آذر ماه سال جاری میزبان مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های منطقه 2 کشور است.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه‌های 10 استان در این مسابقات در رشته‌های تکواندو و بسکتبال بانوان و بسکتبال آقایان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

عضو هیئت علمی گروه تربیت‌بدنی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین اذعان کرد: سال گذشته نیز میزبانی مسابقات کارکنان دانشگاه‌های استان به مناسبت دهه مبارک فجر در رشته‌های فوتسال و والیبال برادران و والیبال خواهران بر عهده این دانشگاه بود.

صادقی در خصوص دیگر فعالیت‌های این اداره بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های ورزشی، رقابت‌های انتخابی تیم‌های دانشگاهی برای مسابقات منطقه‌ای و کشوری، کلاس‌های مربیگری دانشجویان و اردوهای گل گشت برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه از برنامه‌‌‌های اداره تربیت‌بدنی در طول سال هستند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین همچنین با اشاره به قرار گرفتن در هفته گرامیداشت پارالمپیک عنوان کرد: در یکی از روزهای این هفته که با عنوان «پارالمپیک، آموزش و پرورش و دانشگاه» نامگذاری شده است، تربیت‌بدنی دانشگاه مسئولیت برگزاری نخستین همایش و کارگاه آموزشی ویژه جانبازان و معلولان ورزشکار استان را بر عهده گرفت.

صادقی تصریح کرد: این همایش و کارگاه آموزشی با همراهی معاونت دانشجویی دانشگاه و با حضور محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان، جمعی از معلولان و جانبازان استان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

انتهای پیام/77011/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول