اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان:

همدان قطب ورزشی کشور و میزبان مسابقات فراملی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، جایگاه استان همدان را به عنوان قطب ورزشی ستود و گفت: استان همدان به عنوان قطب ورزش در کشور طی چند سال اخیر هر هفته و هر ماه توانسته میزبان مسابقات ورزشی در سطح کشور و بین‌المللی باشد.

همدان قطب ورزشی کشور و میزبان مسابقات فراملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدعبدی افتخاری صبح امروز در مراسم دیدار وزیر ورزش و جوانان با جامعه ورزشی همدان اظهار کرد: با وجود آن که حضور وزیر ورزش و جوانان در راستای برنامه علمی در دانشگاه بوعلی‌سینا بود، با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم دیدار با جامعه ورزشی استان همدان را در سفر وی بگنجانیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های استان همدان افزود: با عنایت و لطف خداوند و همچنین به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، زیرساخت‌های ورزش استان به اندازه‌ای است که استان همدان میزبان رویدادهای ملی و فرا ملی متعدد بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان یادآور شد: استان همدان به عنوان قطب ورزش در کشور طی چند سال اخیر هر هفته و هر ماه توانسته میزبان مسابقات ورزشی در سطح کشور و بین‌المللی باشد و مدال‌های رنگارنگی توسط جوانان استان در این مسابقات کسب کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های زیر ساختی ورزش استان همدان از سال 86 تاکنون گفت: افتتاح سالن انقلاب، پیست اسکی تاریک دره، سالن ورزشی رزن، کبودراهنگ و بهار، خانه کشتی نهاوند و مصطفی جوکار ملایر و همچنین دیگر اقدامات مهم و تأثیرگذار در سطح ورزش استان از آن جمله بوده است.

افتخاری همچنین پیشرفت ورزش صخره‌نوردی استان همدان را چشمگیر دانست و افزود: با قدمت استان همدان در ورزش کوه‌نوردی و سنگ‌نوردی، رشد استان بسیار مطلوب بوده است.

نماینده رؤسای هیئت‌های ورزشی استان همدان نیز در این مراسم عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان را از آغاز به کاری مهم دانست و افزود: مدیریت منابع مالی در استان با حضور سیدعبدی افتخاری بسیار مطلوب بوده و در حال حاضر مشکلات به اندازه قابل توجه‌ای نیست، اما برای ورود منابع مالی به استان باید راهکاری اندیشید.

محمد سبزواری از زمزمه حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در معاونت استانداری یا فدراسیون خبر داد و گفت: امیدواریم ایشان در هر سمتی بتوانند در ارتقای استان مؤثر باشند.

وی خواستار رفع مشکلات فرودگاه و کمک وزیر ورزش و جوانان در این زمینه به منظور رفع مشکلات ورزشی استان همدان شد.

انتهای پیام/89026/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول