اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر آمل:

اختصاص اعتبار به رشته‌های ورزشی عادلانه باشد

عضو شورای اسلامی شهر آمل گفت: اختصاص اعتبار رشته ورزشی تکواندو در بین شهرهای مازندران باید عادلانه باشد.

اختصاص اعتبار به رشته‌های ورزشی عادلانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نبی‌الله توسلی امشب در نشست روسا و نائب رئیس هیئت‌های کاراته شهرهای استان مازندران اظهار داشت: استعدادیابی یکی از مهمترین الزامات در ورزش امروز است که باید این امر در رشته ورزشی کاراته با نگاه ویژه ای دنبال شود.

وی افزود: با استعدادیابی می‌توان آینده ورزش خوبی را برای کاراته کشورمان در رده‌های جوانان، امیدها و بزرگسالان رقم زد.

توسلی که خود از کاراته‌کاهای برجسته مازندران است، با اشاره به اینکه باید بیش از گذشته به بحث مربی‌پروری توجه خاصی شود، گفت: اختصاص بودجه به شهرستان‌ها نیز به صورت سهمیه‌ای و با رعایت عدالت لحاظ شود.

عضو شورای اسلامی شهر آمل با اعلام اینکه از اعضای جدید هیئت رئیسه کاراته مازندران انتظار بیشتری می‌رود تا برای پیشرفت کاراته استان به‌ویژه استانداردسازی فعالیت مضاعفی داشته باشند، گفت: شرح وظایف کمیته‌ها نیز به هیئت‌ها ارسال شود.

این مسئول، به‌روز بودن احکام صار شده، برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی تقویم کاری و اجرای آن در هیئت‌ها، توجه ویژه به بخش داوران، عدم لابی‌بازی بزرگان هیئت‌ کاراته با هیئت ریئسه استان و احداث خانه کاراته در شهرها را از دیگر مباحث مورد تاکید به مسئولان استانی اعلام کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آمل نیز در این نشست بیان داشت: در کانون ورزشی بسیج این شهرستان جوانان زیادی به ورزش مشغول هستند و افراد زیاد نیز در رشته‌های ورزشی فعالیت دارند.

محمد کرمی، توجه به رشته‌های ورزشی رزمی را از محورهای سپاه پاسداران در امر ورزش این شهرستان دانست و یادآور شد: در محوطه سپاه این شهرستان شش سالن ورزشی رزمی مستقر بوده که 10 مربی مجرب مشغول به آموزش و تربیت ورزشکاران هستند.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول