اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

توسعه اماکن ورزشی اسلامشهر در اولویت است

فرماندار اسلامشهر گفت: توسعه اماکن ورزشی شهرستان در اولویت برنامه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی است.

توسعه اماکن ورزشی اسلامشهر در اولویت است

امرالله حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: ایران اسلامی یکی از جوان‌ترین کشورها در مقایسه با جوامع دیگر است و به همین دلیل باید در حوزه برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های عمرانی به نیازهای نسل جوان توجه شود.

وی با بیان اینکه سالم‌سازی جامعه یکی از مهمترین وظایف مدیریت کلان در هر کشوری به شمار می‌آید، گفت: سالانه دولت‌ها میلیاردها دلار در این بخش هزینه می‌کنند و برای ارتقای سطح سلامت کشور خود برنامه‌ریزی جدی و ویژه دارند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان اسلامشهر افزود: در این حوزه توسعه ورزش در سطوح مختلف از جمله پایه، مدارس، همگانی و قهرمانی یکی از مهمترین مولفه‌های دست‌یابی به جامعه سلامت به شمار می‌آید و خوشبختانه در ایران اسلامی و به‌ویژه شهرستان اسلامشهر این موضوع مورد توجه مدیران قرار دارد.

حقیقی ادامه داد: در شهرستان اسلامشهر جوانان با استعداد و توانمند بسیاری ساکن هستند که در صورت دسترسی به امکانات مناسب ورزشی می‌توانند در سطح ورزش قهرمانی برای کشور افتخارآفرینی کنند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز بسیاری از ورزشکاران اسلامشهری در تیم‌های ملی حضور داشته و طی سال‌های گذشته مقام‌های با ارزشی در سطح کشور، آسیا و جهان کسب کرده‌اند.

فرماندار اسلامشهر افزود: یکی از اولویت‌های مدیریت جدید شهرستان توسعه ورزش و توسعه امکانات و اماکن ورزشی برای جوانان است.

حقیقی گفت: در این حوزه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و تکمیل طرح‌های باقی‌مانده ورزشی با جدیت بیشتری پیگیری خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: استانداردسازی فضاها و اماکن ورزشی یکی از مهمترین مطالبات جوانان اسلامشهری است و در این حوزه مدیریت ورزش و جوانان شهرستان باید ضمن بررسی و کار کارشناسی، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد تا بتوانیم در آینده نزدیک تجهیز، بهسازی و استانداردسازی اماکن موجود را عملیاتی کنیم.

حقیقی در پایان گفت: در اجرای این برنامه‌ها به طور قطع فرمانداری حمایت‌های لازم را خواهد داشت تا نیاز جوانان اسلامشهر برآورده شود.

انتهای پیام/2302/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول