اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای قاینات:

رشته‌های مرکز عالی فنی و حرفه‌ای قاینات افزایش می‌یابد

رئیس فنی و حرفه‌ای قاینات گفت: دو رشته جدید چوب و تاسیسات به رشته‌های مرکز آموزش عالی علمی و کاربردی فنی‌ و حرفه‌ای قاینات اضافه می‌شود.

رشته‌های مرکز عالی فنی و حرفه‌ای قاینات افزایش می‌یابد

محمدحسن مظلوم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در تاریخ 15 آذرماه سال جاری ثبت‌نام ترم بهمن مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی فنی و حرفه‌ای قاینات آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت‌نام متقاضیان این مرکز در رشته‌های کاردانی شامل برق‌صنعتی، مکانیک خودرو، جوشکاری و ماشین‌افزار در سایت سازمان سنجش آموزش کشور از اواسط آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای قاینات با بیان این‌که عدم برگزاری آزمون ورودی، پذیرش تمامی دیپلم‌ها، شهریه پایین نسبت به سایر موسسات آموزشی و تجهیزات مناسب از محاسن این مرکز محسوب می‌‌شود، افزود: این مرکز در مهرماه امسال کار خود را با 40 دانشجو آغاز کرده است.

مظلوم اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده رشته‌‌های چوب و تاسیسات نیز به جمع رشته‌های فعلی اضافه می‌شود.

وی گفت: افرادی که در این مرکز تحصیل می‌کنند می‌توانند از آموزش‌‌های فنی و حرفه‌ای نیز بهره‌مند شده و گواهینامه مهارت دریافت کنند.

رئیس فنی و حرفه‌ای قاینات با بیان این‌که فارغ‌التحصیلان این مرکز نسبت به سایر دانشگاه‌ها از مهارت‌های عملی بسیار بالاتری برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه‌ها همچنین در به دست آوردن شغل نیز موفق‌تر هستند.

انتهای پیام/69010/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول