اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبیک خواستار شد

ساماندهی کارگران فصلی شهر آبیک

معاون فرماندار آبیک خواستار ساماندهی کارگران فصلی شهر آبیک از سوی مسئولان مربوطه شد.

ساماندهی کارگران فصلی شهر آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی پیش از ظهر امروز در کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: تجمع کارگران فصلی شهر آبیک در ورودی بلوار امام خمینی این شهر سبب شده علاوه بر ایجاد ترافیک، عبور و مرور مردم به ویژه برای بانوان را سلب کنند.

وی افزود: گرچه کارگران فصلی مزاحمتی ایجاد نمی‌کنند ولی تجمعشان سبب زحمت برای تردد بانوان می‌شود.

معاون فرماندار آبیک استقرار کارگران فصلی در مکانی معین را ضروری دانست و تصریح کرد: از سوی شهرداری آبیک، مکانی برای ساماندهی کارگران فصلی تعبیه شده که از نظر گرمایشی و سرمایشی مناسب است که مطلوب است انجمن صنفی کارگران، کارگران را به این مکان هدایت کنند.

بغدادی با اشاره به تأمین سرویس ایاب و ذهاب کارگران شهرستان آبیک برای اشتغال در شهرک صنعتی کاسپین خاطرنشان کرد: مدیران شهرک صنعتی کاسپین به دلیل نبود سرویس ایاب و ذهاب از استخدام و به‌کارگیری نیروهای بومی و جوان آبیک امتناع می‌کردند؛ این در حالی است که تمام امتیازات، امکانات و مجوزهای شهرک صنعتی کاسپین از سوی شهرستان آبیک صورت گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان از دغدغه‌های مهم مسئولان شهرستان آبیک محسوب می‌شود چراکه روزهای سه‌شنبه که روز ملاقات عمومی است، جوانان بسیاری برای اشتغال به فرمانداری مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/77006/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول