اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان:

حقوق تعیین‌شده برای کارگران کافی نیست

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان گفت: حداقل حقوق تعیین شده برای کارگران کافی نیست و پرداخت حقوق کم به این قشر باعث بسته شدن کارگاه‌ها می‌شود.

حقوق تعیین‌شده برای کارگران کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسعود اقلامی ظهر امروز در همایش تشکل‌های کارگری استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بعد از قانون اساسی در هر کشور قانون کار مهم‌ترین قانون در آن کشور خواهد بود.

وی به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: حرکت کشور، برخلاف کشورهای استعمارگر است.

مدیرکل کار، تعاون و اجتماعی همدان در ادامه بیان داشت: ما به دنبال ارتباط با سراسر دنیا هستیم اما نمی‌خواهیم تحت سلطه هیچ کشوری باشیم.

وی با بیان اینکه ثبات انقلاب اسلامی در گرو عنایت خدا و راهبری رهبر انقلاب بوده است خاطرنشان کرد: یکی از گروه‌هایی که در همه عرصه‌ها پشتیبان انقلاب بود قشر کارگری است.

اقلامی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون کارگران نقش و جایگاه ویژه‌ای داشتند و نکته ملموس و مثال‌زدنی آن حضور داوطلبانه کارگران در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی گفت: از بعد از انقلاب تلاش‌های زیادی شد تا قانون کاری منسجم طراحی و نوشته شود و این مهم در بیست و نهمین روز از آبان ماه سال 1369 انجام پذیرفت.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان با اشاره به جنگ تحمیلی و پیشرفت‌های کشور بیان داشت: عراق با همکاری 36 کشور جهان به خاک ایران حمله کرد و تمام قدرت خود را به کار گرفت اما هیچ نتیجه‌ای به دست نیاورد حال وضعیت فعلی عراق غیر قابل مقایسه با ایران است.

وی تصریح کرد: بحث اجرای قانون مهم است و اگر قانون به خوبی اجرا شود بدون شک بسیاری از مشکلات در زمینه‌های مختلف حل خواهد شد.

اقلامی تأکید کرد: حداقل حقوق تعیین شده برای کارگران کافی نیست و پرداخت حقوق کم به قشر کارگر باعث تعطیلی و بسته شدن کارگاه‌های مختلف می‌شود.

وی در پایان نقش کارگران در جامعه را مهم دانست و افزود: کارگران نقش خاصی نیز در بخش‌های صنعتی و اقتصادی کشور دارند.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول